29.09.2011

Oferta przez internet

Promstar.pl, firma prowadząca sprzedaż aukcyjną, planuje rozwój we wszystkich miastach wojewódzkich.

Promstar.pl organizuje aukcje pojazdów poflotowych, poleasingowych i powindykacyjnych. Firma koncentruje się na samochodach, ale obsługuje również sprzedaż innych środków trwałych wycofywanych z eksploatacji. Od roku działa pilotażowa placówka firmy w Krakowie. Ten czas Promstar.pl wykorzystał na dopracowanie procedur oraz modernizację i popularyzację portalu aukcyjnego. Trwają prace nad uruchomieniem drugiego punktu własnego, tym razem jego siedzibą będzie Warszawa. Franczyzobiorcy poszukiwani są we wszystkich miastach wojewódzkich, za wyjątkiem stolicy Mazowsza i Małopolski.

Zdjęcie punktu systemu Promstar.pl

Punkt licencyjny firmy to parking o powierzchni 1 tys. m2 z możliwością powiększenia oraz pomieszczenie liczące 40 m2, do którego mogą wjechać samochody osobowe i dostawcze.

– Wymagamy od partnerów pełnego zaangażowania w biznes oraz doświadczenia w zakresie zarządzania flotą pojazdów. Jednocześnie zobowiązujemy się przeszkolić przyszłego franczyzobiorcę w zakresie: technik negocjacyjnych, wyceny sprzedawanych przedmiotów oraz wykorzystania systemów IT w prowadzonej działalności – wylicza Łukasz Sitarz, dyrektor zarządzający Promstar.pl.

W pakiecie franczyzowym znajduje się także dostęp do portalu aukcyjnego oraz wsparcie biznesowe, głównie w zakresie przekazania kontaktów do potencjalnych klientów na terenie całej Polski. Całkowita inwestycja w placówkę Promstar.pl wynosi ok. 30 tys. zł, z czego 10 tys. zł stanowi jednorazową opłatę franczyzową.

(dw)

Udostępnij artykuł

Komentarze na forum

0