Salony Anna Pikura znajdują się zwykle w dużych miastach, w centrum lub przy głównej ulicy.
Piątek
07.10.2011
Pod marką "Anna Pikura" można prowadzić sklep z kosmetykami lub Klinikę Odnowy Kolagenowej.
 

Firma AP, właściciel marki "Anna Pikura", oferuje selektywne produkty kosmetyczne klasy prestige. Ceny jej kosmetyków wahają się od 200 zł do 1,5 tys. zł. Preparaty i wszystkie produkty są firmowane imieniem i nazwiskiem twórczyni marki i prezes firmy Anny Pikura, a często także jej wizerunkiem.

Oferta marki obejmuje biokosmetyki, sieć ekskluzywnych Klinik Odnowy Kolagenowej (firmowe zabiegi wykonuje się według specjalnie opracowanych autorskich schematów) oraz urządzenia kosmetyczne (produkcja i dystrybucja).

Firma w obecnej postaci istnieje od sierpnia 2010 roku, jednak jej doświadczenie w branży liczy sobie już przeszło sześć lat.

– Rozpoczynaliśmy jako dystrybutor generalny kolagenu aktywnego biologicznie – wyjaśnia Anna Pikura, prezes firmy. – Przez kilka lat obserwowaliśmy jego działanie w praktyce, zatrudniając w naszych klinikach wyspecjalizowanych kosmetologów i wypracowując metody jego aplikacji. Obmyślaliśmy też koncepcję całościowego programu pielęgnacji urody od stóp do głów.

Obecnie pod marką "Anna Pikura" działa sześć salonów firmowych i Klinik Odnowy Kolagenowej (Wrocław, Warszawa Hotel Marriott, Kraków, Gdynia, Poznań i Zamość), w tym trzy we franczyzie.

- Nasze salony znajdują się zwykle w dużych miastach, w centrum, przy głównej ulicy. Nie jest to jednak sztywny wymóg – zapewnia Anna Pikura, prezes firmy. – W Poznaniu nasz lokal, otwarty w czerwcu, mieści się przy jednej z ulic wylotowych z miasta. Istotne jest to, aby w pobliżu punktu można było zaparkować samochód, aby był łatwy dojazd. Bardzo interesuje nas również uruchamianie kolejnych lokali we franczyzie w centrach handlowych.

Franczyzodawca oferuje dwie opcje współpracy. Pierwsza z nich – „Handel” – obejmuje wyłącznie sprzedaż kosmetyków, opcja druga – „Klinika Odnowy Kolagenowej” – obejmuje zarówno sprzedaż preparatów, jak i działalność usługową: wykonywanie zabiegów kosmetycznych według standardów marki.

Biorca licencji poszukuje lokalu we własnym zakresie. Wielkość salonów firmy jest zróżnicowana i waha się od 30 do 160 m2. Wymagania dla nowych lokali w opcji "Handel" to minimum 20-30 m2, w przypadku "Klinik Odnowy Kolagenowej" - co najmniej 50 m2 (w tym powierzchnia sklepu).

– Szukamy franczyzobiorców w całej Polsce jak i poza jej granicami, nie stawiamy ograniczeń co do wielkości miasta, w którym może powstać punkt – informuje prezes Anna Pikura. – W tej chwili szczególnie zależy nam na uruchomieniu naszych salonów w Łodzi, w Opolu i w Katowicach.

Kwota inwestycji w opcji "Handel" wynosi ok. 25 tys. zł netto i obejmuje: projekt wystroju wnętrza, meble, oznakowanie punktu (szyldy). Kwota inwestycji opcji Klinika Odnowy Kolagenowej waha się od 55 do 65 tys. zł netto (zależnie od tego, w jakie sprzęty będzie wyposażona klinika). W zamian franczyzobiorca otrzymuje: projekt wystroju wnętrza, meble, oznakowanie punktu oraz urządzenia kosmetyczne. Do kwoty w wybranej opcji należy jeszcze doliczyć ok. 10 tys. zł netto na zatowarowanie.

Franczyzobiorca korzysta z przedsięwzięć marketingowych firmy, obejmujących reklamę jego punktu w prasie ogólnopolskiej oraz na stronie internetowej franczyzodawcy z podaniem adresu i numeru telefonu punktu oraz udział w wybranych przez firmę targach i imprezach branżowych, podczas których rozdawane są materiały reklamowe z adresami punktów. Dodatkowo firma oferuje cykl specjalistycznych szkoleń poświęconych jej produktom i urządzeniom kosmetycznym, doradztwo w wyborze lokalizacji, pomoc przy uruchomieniu punktu i stałe wsparcie podczas jego działalności oraz wspólne akcje marketingowe. Szacowany okres zwrotu inwestycji to 6–12 miesięcy.

(awh)


POPULARNE NA FORUM

Paznokcie w natarciu

tomaszjawor10, a jakie ozdoby najbardziej Ci się podobają? Podoba Ci się taka folia transferowa?

23 wypowiedzi
ostatnia 17.07.2018
Inwestycja w srebro - czy warto?

Na pewno złoto byłoby lepszym pomysłem na inwestycje. Srebro jest dobre, ale jako prezent dla naszych bliskich. Takie jest moje zdanie.

67 wypowiedzi
ostatnia 13.07.2018
Polacy lubią prezenty

Chyba nie ma osoby, która nie lubiłaby prezentów dawać, ale też otrzymywać:) Mój mąż na rocznicę ślubu podarował mi voucher na zabieg przedłużania rzęs 2 do 1...

16 wypowiedzi
ostatnia 12.07.2018
Pan od kosmetyków

A spotkaliście się kiedyś z mężczyzną, który robi rzęsy objętościowe ? W salonie kosmetycznym, do którego chodzę, pracuje Pan i muszę przyznać, że zawsze jestem...

22 wypowiedzi
ostatnia 12.07.2018
Inwestycja w srebro - czy warto?

wart inwestować, potem to wszystko się zwraca https://vindicat.pl/baza-wiedzy/co-oznacza-przedawnienie-dlugu/

67 wypowiedzi
ostatnia 09.07.2018
Inwestycja w srebro - czy warto?

Dobrą inwestycją może się również nazwać inwestycję w numizmatykę. Takie monety, w które możecie włożyć swoje oszczędności, można kupić na ...

67 wypowiedzi
ostatnia 30.06.2018
Pan od kosmetyków

You can do the first step when you have your browser ready. If you have opened your browser, you can start accessing talktosonic survey page. Go to the official survey page at...

22 wypowiedzi
ostatnia 29.06.2018
Pan od kosmetyków

You can do the first step when you have your browser ready. If you have opened your browser, you can start accessing talktosonic survey page. Go to the official survey page at...

22 wypowiedzi
ostatnia 29.06.2018