22.10.2011

Na wakacje przez sieć

Od początku roku biur podróży Wakacje.pl podpisało 45 umów franczyzowych, na podstawie których powstało 26 punktów obsługi klienta.

Wakacje.pl od początku roku podpisały 45 umów franczyzowych, z których powstało już 26 placówek w 24 miastach. Kolejnych 19 jest w końcowej fazie przygotowania do uruchomienia. Placówki powstają m.in. w Katowicach, Poznaniu, Wrocławiu, Białymstoku oraz Opolu. Do końca roku punktów obsługi ma funkcjonować 50, a za dwa lata sieć chce prowadzić ich już 150.

Placówka Wakacje.pl

19 agentów ma już podpisane umowy franczyzowe i przechodzi kolejne etapy wdrożenia systemów, zmiany unifikacji wizualnej i serię niezbędnych szkoleń.

- Wciąż mocno rozwijamy nasze platformy internetowe i inwestujemy w nie duży kapitał, ale równolegle chcemy być bliżej ludzi z naszą marką – mówi Mateusz Kazieczko, prezes zarządu Enovatis. - Chcemy pomóc mieszkańcom mniejszych i większych miast, którzy nie są obyci z internetem, sięgać po to, co na rynku turystycznym jest najlepsze, sprawdzone i zawsze bezpieczne.

Zarząd Enovatis nie ukrywa, że jedną z inspiracji do stworzenia sieci Wakacje.pl stał się widoczny efekt ROPO (Research Online - Purchaise Offline), czyli wyszukiwania w internecie informacji o produktach przed dokonaniem ich faktycznego zakupu w fizycznym miejscu sprzedaży. Nie potraktowano go jednak jako zagrożenie, a przeciwnie, wykorzystano jako sprzyjającą siłę napędową do wcześniej planowanego projektu.

Franczyzobiorcy nie ponoszą kosztów przystąpienia ani uczestnictwa w sieci. Główną inwestycją jest wdrożenie unifikacji wizualnej, pod warunkiem, że przedsiębiorca dysponuje już placówką. Franczyzodawcy oferują ze swojej strony pomoc w dostępie do maksymalnie szerokiej oferty touroperatorskiej, powiększenie jej o nowe segmenty, elektroniczne systemy rezerwacyjne oraz szkolenia, projekty marketingowe, materiały promocyjne i stałą opiekę Back Office.

(boa)

Udostępnij artykuł

Komentarze na forum

0

Bolesław Adamiec

dziennikarz
Napisz do autora