24.10.2011

Kolejny Best Western otwarty

W Warszawie został otwarty 11. hotel świadczący usługi pod nazwą Best Western. Ostatnio szyld zmienił także hotel Monopol w Krakowie.

Hotel Portos w Warszawie oficjalnie zmienił szyld na Best Western 20 października. Zlokalizowany na warszawskim Mokotowie hotel przed przystąpieniem do międzynarodowej sieci musiał przejść generalny remont. Wartość inwestycji wyniosła niemal 15 milionów złotych. Na przystąpienie kolejnego obiektu do sieci Best Western PUHIT zdecydował się ze względu na korzyści, które przyniosła ta sama operacja hotelowi Felix. W działającym pod marką Best Western od 31 marca hotelu Felix, liczba gości z zagranicy wzrosła o 8 proc. Właściciele liczą na jeszcze lepsze efekty w nowych obiektach. Na początku października br. do sieci Best Western dołączył z kolei inny obiekt Grupy Kapitałowej PUHIT, hotel Monopol. Obecnie działa on pod nazwą Best Western Kraków Old Town i mieści się w bezpośrednim sąsiedztwie krakowskiej starówki. 91. pokojowy obiekt wypełni rynkową niszę jako pierwszy trzygwiazdkowy, sieciowy hotel w okolicy.

Hotel Best Western Portos.

Zlokalizowany na warszawskim Mokotowie Best Western Portos przed przystąpieniem do międzynarodowej sieci musiał przejść generalny remont. Wartość inwestycji wyniosła niemal 15 milionów złotych.

- Naszym celem było osiągnięcie liczby 10 hoteli należących do sieci do końca 2011 roku – mówi Saija Kekkonen, dyrektor zarządzający Best Western na kraje bałtyckie. – Cieszymy się, że udało nam się zrealizować wyznaczony cel z nadwyżką, a to jeszcze nie koniec otwarć w tym roku.

Jesienią, również w Warszawie, ma zostać otwarty 12. obiekt sieci, hotel Best Western Poleczki. Kolejna placówka pod czerwono-żółto-niebieskim szyldem, dzięki bardzo dobremu połączeniu z Okęciem, będzie praktycznie hotelem lotniskowym.

- Przystąpienie do międzynarodowej sieci niesie ze sobą nowe szanse, ale także wyzwania - mówi Małgorzata Wrońska, dyrektor hotelu Best Western Gorzów Wielkopolski. – Nawiązanie współpracy z tak prestiżowym partnerem stwarza możliwości dostosowania się do najwyższych norm obsługi klientów oraz gwarantuje obecność we wspólnym systemie rezerwacyjnym.

Licząca ponad 4 tys. obiektów sieć hoteli Best Western jest największą na świecie. Wszystkie placówki są niezależnie zarządzane i stanowią własność prywatnych inwestorów. To, co łączy obiekty to standard obsługi klientów oraz programy sprzedażowo-marketingowe.

Best Western stale prowadzi rozmowy z nowymi hotelami. Najbardziej obiecującymi kandydatami są hotele posiadające rokujący na przyszłość biznesplan i odpowiednią lokalizację oraz wykazujące zainteresowanie współpracą w ramach międzynarodowej sieci hotelowej. Best Western nie wynajmuje ani nie kupuje nieruchomości, nie jest również spółką zarządzającą.

(boa)

Udostępnij artykuł

Komentarze na forum

0

Bolesław Adamiec

dziennikarz
Napisz do autora