28.10.2011

Prąd na sprzedaż

Energia GP wprowadza swoich partnerów w zasady funkcjonowania rynku energii na zorganizowanym w tym celu szkoleniu.

Energia GP zajmuje się pośrednictwem w sprzedaży energii elektrycznej dla przedsiębiorców pragnących zoptymalizować wydatki z tego zakresu. Powstanie firmy umożliwiło uwolnienie w 2007 roku rynku energii. Na razie sieć liczy dwa punkty własne oraz 11 partnerskich, a w najbliższym czasie nastąpi otwarcie trzech kolejnych. Wśród wymagań stawianych franczyzobiorcom są: minimum wykształcenie średnie, rzetelność, uczciwość, zdolności sprzedażowe, umiejętność budowania długotrwałych relacji oraz posiadanie lub gotowość założenia własnej działalności gospodarczej.

Linia wysokiego napięcia pod dużym miastem.

Partnerzy Energia GP powinni dysponować niezbędnym sprzętem biurowym (telefon, komputer, skaner, drukarka), samochodem oraz kwotą 2,5 tys. zł, która pokrywa koszty jednorazowej opłaty licencyjnej.

- Franczyzobiorca może prowadzić placówkę stacjonarną, ale preferujemy mobilnych partnerów, którzy będą mogli dojechać na spotkanie z klientem. Największym utrudnieniem w otwarciu punktu Energia GP jest niewielka wiedza na temat rynku energii elektrycznej. Wychodzimy jednak naprzeciw temu problemowi i organizujemy szkolenia tematyczne. Wszystko po to, aby klient wiedział, że rozmawia z fachowcami – wyjaśnia Grzegorz Bagiński, dyrektor handlowy Energia GP.

Franczyzodawca w pakiecie startowym przekazuje materiały promocyjne, udostępnia platformę internetową, na której znajdują się wzory umów oraz przykładowe oferty. Właściciel licencji pozostaje w stałym kontakcie z partnerami i udziela wszelkiej pomocy związanej z pozyskiwaniem i obsługą klientów.

(dw)

Udostępnij artykuł

Komentarze na forum

0