04.11.2011

560 sklepów Odido

Cel na bieżący rok został osiągnięty wraz z podpisaniem 500. umowy franczyzowej.

Z tej okazji rozpoczęła się pierwsza, ogólnopolska kampania reklamowa sieci. Jej celem jest przybliżenie sklepów Odido, jako znajdujących się blisko klienta. Zgodnie z hasłem przewodnim sieci...
- ,,Od domu blisko, do domu wszystko” - mówi Sylweriusz Faruga, prezes polskiego oddziału Makro Cash and Carry. - Asortyment sklepów Odido został tak dobrany, aby klienci mogli znaleźć wszystko to, czego potrzebują w swoich domach na co dzień; łącznie ze świeżymi warzywami i owocami. W ofercie znajdują się także produkty marek Aro, Fine Food i Fine Dreaming, dystrybuowanych wyłącznie w Makro.

Powitanie przed centrum Makro.

Sieć sklepów Odido powstała wiosną tego roku i jest jedną z najszybciej rozwijających się sieci franczyzowych w Polsce.

Do sieci Odido mogą przystąpić właściciele zarówno małych, jak i większych sklepów spożywczych na terenie całej Polski, którzy chcą skorzystać z dostępu do kompleksowego pakietu doradczego Makro. Franczyzobiorcy otrzymują również rabaty na zaopatrzenie w hurtowniach Makro oraz pomoc w prowadzeniu działań marketingowych.

(boa)

Udostępnij artykuł

Komentarze na forum

0

Bolesław Adamiec

dziennikarz
Napisz do autora