07.11.2011

Firma jak z nut

Telewizyjne programy zachęcają Polaków do edukacji muzycznej. Z trendu korzystają szkoły, do których chętnie zapisują się dzieci i młodzież - mówi Katarzyna Jakimowicz, właścicielka Music School.

Czy zajęcia muzyczne cieszą się dużym zainteresowaniem Polaków?
Wraz z rozkwitem takich programów jak X Factor, The Voice of Poland, czy Mam Talent rośnie zainteresowanie nauką gry i śpiewu wśród wszystkich grup wiekowych. Edukacja muzyczna została „odczarowana” i jest traktowana jak kolejny sposób na samodoskonalenie – na równi z nauką języków obcych, czy nauką tańca. Na zajęcia do Music School uczęszczają nie tylko dzieci i młodzież, ale również wielu dorosłych, których wprowadzamy w świat muzyki. Na rynku edukacji muzycznej mamy do czynienia z bardzo dużą konkurencją, jednak niejednokrotnie zauważam brak trafnego odczytania potrzeb klienta i nieumiejętność wykorzystania możliwości, jakie daje rynek. W sieci Music School staramy się przełamywać schematy słuchając potrzeb naszych klientów i oferując im zajęcia, które spełnią ich oczekiwania, np. zajęcia rodzica z dzieckiem, bony prezentowe na lekcje, czy pomoc w wyborze i zakupie instrumentów.

Katarzyna Jakimowicz, właścicielka Music School

Katarzyna Jakimowicz, właścicielka Music School

Jakimi cechami powinien charakteryzować się przyszły franczyzobiorca Music School?
Dobrego franczyzobiorcę Music School powinien cechować entuzjazm w działaniu, umiejętność słuchania i rozmowy z ludźmi. Przydają się również zdolności organizacyjne oraz doświadczenie w prowadzeniu usług edukacyjnych, ale rozumianych bardzo szeroko. Szukamy osób, które mają do czynienia z muzyką. Mogą to być pasjonaci muzyki lub osoby z wykształceniem muzycznym, czynne zawodowo w muzyce lub z doświadczeniem w prowadzeniu zajęć muzycznych. Franczyzobiorcami Music School mogą zostać także osoby prowadzące inną działalność edukacyjną np. szkoły językowe lub szkoły tańca. Oczywiście nie zamykamy naszych drzwi przed nikim, dlatego do naszej sieci mogą przystąpić osoby, które nie mają jeszcze doświadczenia biznesowego. Najważniejsze, by miały potencjał do prowadzenia własnej działalności oraz rozumiały i identyfikowały się z założeniami Music School.

Rozmawiała (mak)

Udostępnij artykuł

Komentarze na forum

0