Franczyzodawca Żółtego Cesarza pomaga partnerom wyposażyć oraz zatowarować sklep.
Środa
16.11.2011
Na mapie Warszawy przybył kolejny sklep z żywnością ekologiczną działający pod logo Żółtego Cesarza.
 

To czwarty punkt sieci otwarty w stolicy. Pozostałe sklepy Żółtego Cesarza działają w Grudziądzu, Gdyni i Krakowie. W sklepach sieci sprzedawane są naturalne produkty, nie zawierające składników chemicznych i genetyczne modyfikowanych.
- Latem, ze względu na niezbyt wysoką cenę, najlepiej sprzedają się świeże owoce i warzywa. Rolnicy ekologiczni nie mają na ogół możliwości przechowywania płodów, co powoduje, że ich cena się obniża. Zimą sprzedaje się więcej kasz i bakalii - mówi Agnieszka Olędzka, właścicielka sieci.

Nowy sklep na warszawskim Służewcu znajduje się w okolicy dwóch osiedli mieszkaniowych oraz biur. Lokal pod działalność powinien mieć ok. 40-100 m2 i znajdować się w gęstej zabudowie miejskiej. Żeby stworzyć własne cesarstwo trzeba dysponować kwotą ok. 50 tys. zł. Opłata za przystąpienie do sieci wynosi 8 tys. zł, zaś na fundusz marketingowy trzeba wpłacić 200 zł.

(dw)