Kamil Kita, prezes zarządu Lauren Peso Polska S.A. (po lewej), w trakcie debiutu spółki na giełdzie
Poniedziałek
14.11.2011
O sprzedaży szkoleń i wyjazdów integracyjnych opowiada Kamil Kita, prezes zarządu Lauren Peso Polska S.A.
 

Kim są najczęściej klienci franczyzobiorców Lauren Peso Polska? Jakich tematów szkoleń oczekują uczestnicy?
Firma przygotowała pakiet szkoleń z zakresu rozwoju osobistego skierowany do klientów indywidualnych pod nazwą KnowBox. Wśród tematów szkoleń znajdują się m.in. kreatywność, pewność siebie, radzenie sobie ze stresem i wystąpienia publiczne. KnowBox łączy w sobie cechy produktu i usługi, jest cenowo dostosowany do szerokiego grona odbiorców. Charakterystyczna forma „biletu na szkolenie” zachęca do wykorzystania go jako prezentu. Szkolenia zamknięte dedykowane dla zespołu pracowników jednej firmy oferowane są firmom z sektora MSP, jak również dużym przedsiębiorstwom. Zarządzający dostrzegają potrzebę inwestowania w pracowników. Branża, mimo trudnej sytuacji finansowej beneficjentów szkoleń, systematycznie się rozwija.

Jak różnią się od siebie rynki poszczególnych miast?
Każde miasto jest inne, ma swoją specyfikę. Poznań, Szczecin i Kraków są ośrodkami świetnie rozwiniętymi gospodarczo, gdzie można dotrzeć z ofertą szkoleniową do wielu prężnie działających przedsiębiorstw. Trochę inaczej sytuacja wygląda w Białymstoku, Kielcach i Rzeszowie – tam dostrzec można dynamiczny rozwój rynków dzięki wykorzystaniu unijnych funduszy.

W jaki sposób firmy szkoleniowe mogą realizować swoje usługi w zakresie organizowania wyjazdów integracyjnych?
Integracja organizowana przez Lauren Peso Polska odbywa się w formie aktywności na powietrzu. Szkolenie połączone jest z eventem, podczas którego wymaga się od uczestników pracy w grupach. Podczas wyjazdów pracowniczych, tematycznych spotkań i eskapad, nasi trenerzy pracują nad budowaniem zespołu, rozwojem umiejętności komunikowania się i zarządzaniem w grupie i motywacją pracowników. Przez zabawę, wspólne wyzwania, gry, przygodę, elementy sportów ekstremalnych i zadań survivalowych rozwijamy, niezbędną w przestrzeni zawodowej, integrację zespołu. W naszej ofercie można znaleźć m.in.: wyjazdy połączone z aktywnym wypoczynkiem, szkolenia pod żaglami, pikniki i festyny firmowe, czy gry miejskie.

Rozmawiał (dw)


POPULARNE NA FORUM

Reklama w social media

Nie skupiałbym się tylko na Social Media. Według mnie fajny pomysł mieli Ci od platformy Whitepress...

8 wypowiedzi
ostatnia 17.07.2018
Jaka drukarnia online?

Teraz bardzo popularne stają się drukarki 3d i to własnie w nich widziałbym przyszłość. Coraz więcej firm zajmuje się świadczeniem usług, które są związane...

139 wypowiedzi
ostatnia 17.07.2018
Jaka drukarnia online?

Teraz bardzo popularne stają się drukarki 3d i to własnie w nich widziałbym przyszłość. Coraz więcej firm zajmuje się świadczeniem usług, które są związane...

139 wypowiedzi
ostatnia 17.07.2018
Jaka drukarnia online?

Teraz bardzo popularne stają się drukarki 3d i to własnie w nich widziałbym przyszłość. Coraz więcej firm zajmuje się świadczeniem usług, które są związane...

139 wypowiedzi
ostatnia 17.07.2018
Jaka drukarnia online?

Teraz bardzo popularne stają się drukarki 3d i to własnie w nich widziałbym przyszłość. Coraz więcej firm zajmuje się świadczeniem usług, które są związane...

139 wypowiedzi
ostatnia 17.07.2018
Gdzie najtaniej zamówić banery reklamowe?

Mogę również polecić firmę www.lakman.pl, która jest świetnym producentem materiałów reklamowych. W ich ofercie znajdziecie m.in. ekspozytory na półkę oraz w...

100 wypowiedzi
ostatnia 16.07.2018
Filmy reklamowe oraz ich produkcja

Moje biuro turystyczne powstało kilka lat temu, kiedy nie było w moim mieście jeszcze takiej konkurencji, jaka jest teraz. W tej branży trzeba być naprawdę dobrym, by...

1 wypowiedzi
ostatnia 16.07.2018
Księgowość we własnej firmie

Ja bym w to nie wchodziła. Przepisy się zmieniają, trzeba być na bieżąco, odpowiedzialność jest spora, a jednak ewentualne oszczędności nie sa tego warte. Nie wiem...

95 wypowiedzi
ostatnia 15.07.2018