17.11.2011

Brand New Products weryfikuje

Sklepy odzieżowe, które nie spełniały wymogów sieci i nie rokowały dobrze na przyszłość zostały zamknięte.

Brand New Products, odzieżowa marka outletowa, przeprowadziła weryfikację sklepów franczyzowych. Pod uwagę brana była rentowność placówek i praca franczyzobiorców.
- Problem jest bardzo złożony. Po pierwsze, wiosna i lato w tym roku były bardzo słabym okresem w handlu, dotyczy to całego rynku odzieżowego w Polsce, nie tylko outletów. Po drugie, przy niekorzystnej sytuacji na rynku wymagane jest od franczyzobiorców większe zaangażowanie w działaniu, co w większości przypadków miało miejsce. Ubolewamy nad porażkami kilku partnerów, ale zasady rynkowe czasem są bezwzględne - mówi Paweł Bryniarski, właściciel Brand New Products.

Zdjęcie punktu systemu Brand New Products

Inwestycja w sklep BNP wynosi co najmniej 31 tys. zł.

Ostatnim z otwartych sklepów sieci jest outlet w Gryficach (to drugi po kołobrzeskim sklep franczyzobiorcy). Wcześniej pojawiła się placówka w zamojskim centrum handlowym Galeria Park. Podpisane są już nowe umowy z partnerami, które zaowocują uruchomieniem sklepów w Stalowej Woli, Tarnowie, Chojnicach i Starogardzie Gdańskim.
- W najbliższym czasie planujemy otwarcie także kilku własnych sklepów - dodaje Paweł Bryniarski.

(mk)

Udostępnij artykuł

Komentarze na forum

0