Najlepszą reklamą jest usługa

Frank Polzler: Biznes we franczyzie to inwestycja, a nie dotknięcie czarodziejskiej różdżki, która przemienia wszystko w złoto.
Poniedziałek
21.11.2011
O sposobach promocji sieci nieruchomości opowiada Frank Polzler, dyrektor generalny RE/MAX Europe.
 

RE/MAX to międzynarodowa marka, jednak w Polsce wciąż jej świadomość nie jest zbyt wysoka. W jaki sposób zamierzają Państwo zwiększyć jej rozpoznawalność, by zachęcić partnerów do współpracy?
Sponsorujemy wielkie imprezy sportowe – m.in. mecze kwalifikacyjne do EURO 2012 Polska-Ukraina. Ponadto każde biuro i agent promuje swój biznes na lokalnym rynku. Pomimo tego, że budżet reklamowy polskiej części sieci nie jest jeszcze tak pokaźny, jak budżety RE/MAX Europe i innych regionów europejskich, to rozpoznawalność naszej marki w Polsce z każdym dniem wzrasta. Uważam jednak, że najlepszą reklamą dla niej są po prostu dobre usługi. Tradycyjna promocja pomaga tylko zwiększyć rozpoznawalność marki. Nam chodzi o coś więcej. O pokazanie klientom, że pod marką RE/MAX pracują specjaliści, którzy mają na względzie przede wszystkim dobro klienta. W Czechach rozwijamy się w oparciu o te same wzorce. I mimo, że w tym kraju mieszka tylko 10,5 mln ludzi, RE/MAX ma tam już ponad 1,2 tys. agentów w 128 biurach nieruchomości, działających w oparciu o te same zasady, co w Polsce. Marka RE/MAX jest świetnie rozpoznawalna w Czechach.

Jednak klienci mający do dyspozycji szereg ofert franczyzowych z rynku nieruchomości chcieliby mieć gwarancję, że franczyzodawca zapewni zaplecze marketingowe. Zwłaszcza w takiej sieci, jak RE/MAX.
Zapewniamy stale udoskonalane zaplecze marketingowe na każdym etapie rozwoju agenta i biura nieruchomości. Jednakże we franczyzie nie chodzi o gwarancję, ale o ciężką pracę przy wykorzystaniu najlepszych wzorców. Jeśli ktoś decyduje się na współpracę z naszą siecią, musi dać z siebie wszystko. Efekty przyjdą z czasem. Biznes we franczyzie to inwestycja, a nie dotknięcie czarodziejskiej różdżki, która przemienia wszystko w złoto. System współpracy z RE/MAX opiera się na wysokich standardach, a wytrwałym pozwala bardzo dobrze zarabiać i osiągać wyznaczone cele. Oferujemy narzędzia, wiedzę, marketing i doświadczenie, które agenci z 88 krajów świata każdego dnia gromadzą we współpracy z milionami klientów. Reszta jest w rękach przedsiębiorców.

Rozmawiał (gum)


POPULARNE NA FORUM

WGN idzie na rekord

Bardzo ciekawy artykuł. Warto przyjrzeć się Grupie WGN jako pomysł na biznes.

1 wypowiedzi
ostatnia 08.03.2024
Od agenta do właściciela

Brawo Panie Tomaszu! Widać, że nieruchomości to Pana pasja. Ciekawa franczyza, może sama zainteresuje się tematem.

1 wypowiedzi
ostatnia 08.03.2024
Nowa franczyza w nieruchomościach

Dobrze rozumiem, że oprócz agencji nieruchomości mogę zarabiać dodatkowo na poleceniach usług, jak kredyt i ubezpieczenie tak? Pozdrawiam, Krzysztof

1 wypowiedzi
ostatnia 06.05.2022
Dom czy mieszkanie?

Od dwóch lat mieszkam w Warszawie, aktualnie wynajmuje mieszkanie, ale po podsumowaniu kosztów wychodzi, że bardziej opłaca mi się kupić własny kąt. Tylko mam dylemat...

1 wypowiedzi
ostatnia 15.06.2021
Marka bogatsza o siedem biur

Ten biznes REMAX to uważam że warto wejść - to jest przyszłość - nieruchomość i ziemia to najlepsza inwestycja długoterminowa - proszę pamiętać ziemi nie przybywa

3 wypowiedzi
ostatnia 09.01.2020
Marka bogatsza o siedem biur

Ja bodajże w 2008 roku rozmawiałem z pewną miła Panią na temat otwarcia biura REMAX w Pile woj Wielkopolskie - spotkaliśmy się w MacDonald PIŁA W czasie rozmowy miła...

3 wypowiedzi
ostatnia 09.01.2020
Nieruchomości KNC - czy na na nieruchomościach można zarobić takie pieniądze jakie obiecują?

Prowadzę działalność gospodarczą nie przerwanie od ponad 20 lat i na każdym biznesie można zarobić kwestia kosztów poniesionych czy finansowanie z kredytów i w jakim...

18 wypowiedzi
ostatnia 16.11.2019
Franczyza Re/Max

Jestem zainteresowany podjęciem współpracy z REMAX mój adres to blechpol@wp.pl tel 660 419 800

20 wypowiedzi
ostatnia 16.11.2019