Najlepszą reklamą jest usługa
RE/MAX to międzynarodowa marka, jednak w Polsce wciąż jej świadomość nie jest zbyt wysoka. W jaki sposób zamierzają Państwo zwiększyć jej rozpoznawalność, by zachęcić partnerów do współpracy?
Sponsorujemy wielkie imprezy sportowe – m.in. mecze kwalifikacyjne do EURO 2012 Polska-Ukraina. Ponadto każde biuro i agent promuje swój biznes na lokalnym rynku. Pomimo tego, że budżet reklamowy polskiej części sieci nie jest jeszcze tak pokaźny, jak budżety RE/MAX Europe i innych regionów europejskich, to rozpoznawalność naszej marki w Polsce z każdym dniem wzrasta. Uważam jednak, że najlepszą reklamą dla niej są po prostu dobre usługi. Tradycyjna promocja pomaga tylko zwiększyć rozpoznawalność marki. Nam chodzi o coś więcej. O pokazanie klientom, że pod marką RE/MAX pracują specjaliści, którzy mają na względzie przede wszystkim dobro klienta. W Czechach rozwijamy się w oparciu o te same wzorce. I mimo, że w tym kraju mieszka tylko 10,5 mln ludzi, RE/MAX ma tam już ponad 1,2 tys. agentów w 128 biurach nieruchomości, działających w oparciu o te same zasady, co w Polsce. Marka RE/MAX jest świetnie rozpoznawalna w Czechach.
Jednak klienci mający do dyspozycji szereg ofert franczyzowych z rynku nieruchomości chcieliby mieć gwarancję, że franczyzodawca zapewni zaplecze marketingowe. Zwłaszcza w takiej sieci, jak RE/MAX.
Zapewniamy stale udoskonalane zaplecze marketingowe na każdym etapie rozwoju agenta i biura nieruchomości. Jednakże we franczyzie nie chodzi o gwarancję, ale o ciężką pracę przy wykorzystaniu najlepszych wzorców. Jeśli ktoś decyduje się na współpracę z naszą siecią, musi dać z siebie wszystko. Efekty przyjdą z czasem. Biznes we franczyzie to inwestycja, a nie dotknięcie czarodziejskiej różdżki, która przemienia wszystko w złoto. System współpracy z RE/MAX opiera się na wysokich standardach, a wytrwałym pozwala bardzo dobrze zarabiać i osiągać wyznaczone cele. Oferujemy narzędzia, wiedzę, marketing i doświadczenie, które agenci z 88 krajów świata każdego dnia gromadzą we współpracy z milionami klientów. Reszta jest w rękach przedsiębiorców.
Rozmawiał (gum)
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
Listopadowy numer miesięcznika "Własny Biznes FRANCHISING" już w sprzedaży!
Czy w sytuacji, gdy inflacja oszalała, koszty życia rosną, a rodzinne budżety szukają oszczędności, bezpieczniej zostać na etacie, czy założyć własną firmę? Sprawdź w nowym numerze "Własny Biznes FRANCHISING".
Jarosław Sułek porzucił korporację i otworzył biuro nieruchomości. Jak mu się pracuje na swoim?
W marcowym numerze "WBF" prezentujemy koncepty franczyzowe, w które chętnie inwestują byli pracownicy korporacji. Poza tym opisujemy m.in. biznesy idealne dla przedsiębiorczych kobiet.
Biuro projektowe, agencja marketingowa, catering dla psów, nietypowa wypożyczalnia to tylko niektóre z kreatywnych pomysłów na biznes, których opłacalność analizujemy w najnowszym numerze "WBF".
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
Rozważasz otwarcie firmy? Najpierw zainwestuj w subskrypcję miesięcznika "Własny Biznes FRANCHISING" i sprawdź, jaki biznes się opłaca! Tego nie przeczytasz w internecie! Cena rocznej subskrybcji to 59 zł – oszczędzasz czas i 61 zł. Nowe wydanie wyślemy co miesiąc pocztą na wskazany adres, a przesyłka nic Cię nie będzie kosztować.
Sfinks podsumowuje pierwszy kwartał, a Żabka namawia do nauki. Przegląd tygodnia 6-12 kwietnia.
Żeby myśleć o otwarciu własnego McDonalda nie wystarczą tysiące ani setki tysięcy złotych . Potrzeba więcej. Ile? I co franczyzobiorca Złotych Łuków dostanie w zamian?
Balijski masaż, ręcznie robiona biżuteria, a może decluttering – Polacy nie oszczędzają na wygodzie. Na jakich produktach i usługach premium można dzisiaj zarobić?
Planujesz zostać franczyzodawcą i chcesz rozwinąć sieć, ale nie wiesz jak? Eksperci od franczyzy podpowiedzą, jak to zrobić.
POPULARNE NA FORUM
WGN selekcjonuje partnerów
Nieruchomości zawsze były w obrocie, pośrednictwo to dobry fach na przyszłość.
Od agenta do właściciela
Z WGN współpracuje od lat, wiele nieruchomości powierzyłem w ręce agentów. Polecam każdemu.
WGN idzie na rekord
Gratulacje! To zaskakujący wynik. WGN jest znaną marką i przyciąga klientów.
Od agenta do właściciela
Odpowiednia osoba na odpowiednim stanowisku! WGN ma znakomitych i profesjonalnych partnerów
WGN idzie na rekord
Bardzo ciekawy artykuł. Warto przyjrzeć się Grupie WGN jako pomysł na biznes.
Od agenta do właściciela
Brawo Panie Tomaszu! Widać, że nieruchomości to Pana pasja. Ciekawa franczyza, może sama zainteresuje się tematem.
Nowa franczyza w nieruchomościach
Dobrze rozumiem, że oprócz agencji nieruchomości mogę zarabiać dodatkowo na poleceniach usług, jak kredyt i ubezpieczenie tak? Pozdrawiam, Krzysztof
Dom czy mieszkanie?
Od dwóch lat mieszkam w Warszawie, aktualnie wynajmuje mieszkanie, ale po podsumowaniu kosztów wychodzi, że bardziej opłaca mi się kupić własny kąt. Tylko mam dylemat...