05.12.2011

Belfer wychodzi z szarej strefy

Pomaga mu w tym firma Arysto Korepetycje. O szczegółach opowiada Wiktor Kowalski, specjalista ds. rozwoju sieci.

Jak zmienia się rynek usług edukacyjnych?
Zdecydowana większość korepetytorów działa w szarej strefie i taka sytuacja trwa od lat. Niewiele jest firm, które zajmują się udzielaniem korepetycji, a jeszcze mniej prowadzi swoją działalność na terenie całego kraju. Właśnie tutaj widzimy szansę na rozwój naszej firmy. Nie skazujemy ucznia i rodzica na korzystanie z usług nierzadko przypadkowej osoby legitymującej się doświadczeniem w nauczaniu. Dajemy mu szansę współpracy z nauczycielami, którzy oprócz tego, że są profesjonalistami, pracują z zachowaniem odpowiednich standardów i wymagań, co gwarantuje przynależność do sieci franczyzowej. Nasi nauczyciele pomagają w rozwiązywaniu bieżących problemów w szkole, ale prowadzą również niezależne ścieżki edukacyjne realizując indywidualne programy nauczania.

Wiktor Kowalski, specjalista ds. rozwoju sieci Arysto Kursy i Korepetycje.

Wiktor Kowalski, specjalista ds. rozwoju sieci Arysto Kursy i Korepetycje.

Kto może zostać franczyzobiorcą Arysto Korepetycje?
Szukamy przede wszystkim osób, które rozumieją zagadnienia związane z nowoczesną edukacją i znają rynek tych usług w swoim mieście. Nasz partner musi rozumieć, że będąc w sieci staje się odpowiedzialny za jej sukces. Dlatego już od pierwszych chwil współpracy bardzo duży nacisk kładziemy na utrzymanie jednolitej polityki firmy w zakresie jakości nauczania oraz obsługi klienta. Nasi partnerzy mogą stale liczyć na wsparcie i opiekę ze strony centrali, zarówno w kwestiach zapewnienia prawidłowego funkcjonowania całego oddziału, jak i marketingu oraz prowadzenia działań reklamowych w mieście lub regionie.

Jakie są plany firmy na najbliższy rok?
Obecnie w sieci Arysto działa ośmiu franczyzobiorców, a w najbliższym czasie planowane są kolejne trzy otwarcia. Chcemy otwierać kolejne placówki w miastach mających co najmniej 200 tys. mieszkańców. W przyszłym roku skupimy się również na działaniach marketingowych oraz budowaniu rozpoznawalności naszej marki.

Rozmawiała (mak)

Udostępnij artykuł

Komentarze na forum

0