03.12.2011

Nowe oblicze Szopa Pracza

W 2012 sieć sklepów z chemią gospodarczą zmieni swój wizerunek.

Firma Clovin jest producentem i dystrybutorem artykułów chemii gospodarczej. Swoje produkty rozprowadza za pośrednictwem sieci sklepów franczyzowych Shop Pracz, która istnieje na rynku od 2003 roku. Do sieci należą 124 sklepy franczyzowe i dwie placówki własne.

Środki czystości dostępne w sieci Shop Pracz.

Każdy z punktów Shop Pracz prowadzi sprzedaż produktów chemicznych pod markami: Clovin, Clever, Spiro, Trix i WC Trix.

- W tym roku rozpoczęliśmy prace związane z restrukturyzacją sieci Szop Pracz, zmieniamy również identyfikację wizualną sklepów. Nowe oblicze Szopa Pracza chcemy pokazać klientom w przyszłym roku – zapowiada Anna Twardowska, menadżer ds. kluczowych klientów Clovin.

Na otwarcie własnego Szopa Pracza trzeba przeznaczyć co najmniej 25 tys. zł. Taka kwota wystarczy na przygotowanie projektu lokalu, zakup wyposażenia oraz zatowarowanie. Sklepy sprzedające chemię produkowaną przez firmę Clovin mają najczęściej ok. 20 m2 powierzchni i działają na osiedlach mieszkaniowych, w ciągach komunikacyjnych oraz w pasażach handlowych. Clovin poszukuje franczyzobiorców w miejscowościach mających ok. 20 tys. mieszkańców.

- Środki chemiczne w sklepach Szop Pracz sprzedawane są „na wagę” oraz „na litry”. Ta forma dystrybucji pozwala nam dotrzeć do osób, które mają mniejsze potrzeby jeśli chodzi o gramatury produktów np. proszków do prania. W naszych sklepach mogą kupić taką ilość proszku, która wystarczy na jedno pranie, a podczas kolejnych zakupów spróbować naszych nowych produktów – mówi Anna Twardowska.

(mak)