Franczyza dla nowicjuszy, partnerstwo dla doświadczonych

Zdaniem właściciela Image i BeautifulSkin kryzys nie jest powodem do rezygnacji z pomysłu założenia własnej firmy, a najlepszym sposobem na walkę ze skutkami kryzysu jest szeroka oferta zabiegów.
Piątek
23.12.2011
Swoich sił w prowadzeniu gabinetu kosmetycznego może spróbować każdy, bez względu na biznesowe doświadczenie.
 

Centrum Dystrybucji Image, właściciel Instytutu Kosmetycznego Image oraz salonów fotoepilacji BeautifulSkin, przygotował ofertę dla licencjobiorców o różnym stopniu znajomości rynku.
- Nawet jeżeli inwestor nie posiada wykształcenia kierunkowego i nigdy nie miał do czynienia z branżą kosmetyczną, może z naszą pomocą poprowadzić dobrze prosperujący, nowoczesny salon. Gabinety BeautifulSkin posiadają wspólną wizualizację, którą zapewniamy naszym partnerom. Otrzymują oni również kompleksowe wyposażenie gabinetu oraz przechodzą szereg szkoleń. Gabinety BeautifulSkin prowadzą wspólną politykę cenową oraz marketingową - wyjaśnia Sławomir Zaczkiewicz, menedżer ds. kluczowych klientów Centrum Dystrybucji Image.

Franczyzodawca doradza na każdym etapie realizowania inwestycji, jednak wiele czynności związanych z uruchomieniem oraz prowadzeniem gabinetu inwestor musi wykonać sam. Franczyzobiorca ma dużą swobodę w aranżacji lokalu oraz stosowanej polityce cenowej. Koszt uruchomienia gabinetu partnerskiego jest wyższy niż franczyzowego, natomiast pozbawiony jest miesięcznej opłaty franczyzowej oraz marketingowej. W systemie franczyzowym BeautifulSkin inwestor otrzymuje gotowy gabinet do pracy, w partnerskim musi sam aktywnie angażować się w powstanie placówki.

Przełom roku to prawdziwe żniwa dla właścicieli salonów urody. Klientki przygotowują się na imprezy sylwestrowe oraz podejmują postanowienia noworoczne.
- Największą popularnością w okresie przedświątecznym cieszą się zabiegi pielęgnacji dłoni i paznokci oraz podstawowe zabiegi pielęgnacyjne twarzy. Następuje spadek zainteresowania zabiegami specjalistycznymi, takimi jak kształtowanie sylwetki, czy fotoepilacja, które klienci odkładają na początek przyszłego roku. Podyktowane jest to oczywiście wzrostem wydatków na inne cele w grudniu - twierdzi Sławomir Zaczkiewicz.

(dw)


Daniel Wilk
dziennikarz

POPULARNE NA FORUM

Otwieramy park trampolin

Koszt inwestycji to około 1mln zł. "Na zwrot z inwestycji trzeba czekać około roku. Spodziewane przychody w tym biznesie zależą od lokalizacji, przestrzeni, liczby...

1 wypowiedzi
ostatnia 24.03.2024
Franczyza fitness

Witam, Czy ktoś Państwa miał okazję zostać franczyzobiorcą Studio Figura? Od jakiegoś czasu zastanawiam się nad tą formą biznesu , ale nie wiem czy na pewno jest to...

1 wypowiedzi
ostatnia 15.12.2021
Zamiast etatu, własny salon urody

Biznes przyjemny i opłacalny, to super pomysł! Yasumi to znana marka więc klientki chetnie chodzą do ich babinetów...wiem bo mam trzy :)

8 wypowiedzi
ostatnia 03.08.2021
Opinie o współpracy z Yasumi

Posiadam trzy gabinety Yasumi obecnie i jestem zadowolona ze współpracy. Bardzo dużo pomagaja na początku przed otwarciem a po otwarciu również jest stała opieka. Mam...

4 wypowiedzi
ostatnia 03.08.2021
Gabinet kosmetyczny

Bardzo popularne są obecnie salony stylizacji paznokci. Niskie nakłady finansowe aby otworzyć Studio Paznokcia i łatwy dostęp do oferty szkoleniowej powoduje coraz...

33 wypowiedzi
ostatnia 15.02.2020
Trening z maszyną

Ja bym chciała z czegoś takiego skorzystać, ale ceny niestety powalają na kolana.

19 wypowiedzi
ostatnia 15.01.2020
Zamiast etatu, własny salon urody

Jeśli tylko czuje się ktoś na siłach do rozkręcania takiego biznesu i przede wszystkim, zna się na tym to jak najbardziej.

8 wypowiedzi
ostatnia 15.01.2020
Opinie o współpracy z Yasumi

Witam. Czy współpraca z yasumi się opłaca ? Zastanawiam się nad podjęciem współpracy. Proszę o odp.

4 wypowiedzi
ostatnia 02.01.2019