28.01.2002

Wittchen - nasza zachodnia marka

Polski przedsiębiorca sprzedaje wyroby skórzane za 10 mln USD rocznie

Jak podaje „Profit”, Wittchen produkuje i sprzedaje rocznie ponad pół miliona portfeli, pasków, rękawiczek toreb i teczek. Daje to przychody rzędu 10 mln USD. Wittchen przyznaje, że to, co osiągnął, zawdzięcza po trosze obcobrzmiącemu nazwisku, które użyczył swojej firmie.

- Wiele osób nadal uważa, że Wittchen to zagraniczna marka – mówi Jędrzej Wittchen. Nie prostował tych opinii, wykorzystując stereotyp myślenia Polaków, którzy woleli kupować wyroby importowane.

Kolejnym działaniem Wittchena mającym na celu wykreowanie na rynku swojej luksusowej marki produktów, jest stworzenie sieci kilkudziesięciu sklepów, oferujących na razie galanterię skórzaną, z czasem mają się tam również pojawić markowe garnitury, kostiumy, koszule i krawaty.

Więcej: Zofia Leśniewska, Profit, 28 stycznia 2002

Udostępnij artykuł

Komentarze na forum

0