27.12.2011

Twardo stąpają po... podłodze

Franczyzobiorca RuckZuck ma wyłączność terytorialną i pierwszeństwo w otwieraniu nowych sklepów z podłogami i drzwiami.

Mijający rok RuckZuck zamknął z 17. nowymi sklepami. Ponad 20 punktów poddano gruntownej modernizacji, część z nich powiększyła powierzchnię sprzedaży.
- Nasze sklepy działają już w każdym polskim województwie. Rynek jednak nadal jest nienasycony. Rok 2011 był wyjątkowo nierówny w branży. Mniejsza sprzedaż mieszkań nie wpłynęła na obroty sklepów w tak wysokim stopniu, w jakim mogłoby się wydawać. Remonty robimy zawsze, dla tych, którzy mieli w planach kupno nowego mieszkania, a w dobie kryzysu nie mogli sobie na nie pozwolić, remont również był alternatywą. Wymiana drzwi wewnętrznych, czy montaż paneli w miejsce tak popularnej kiedyś wykładziny może diametralnie zmienić wygląd wnętrza - mówi Krzysztof Bedra, manager odpowiedzialny za ekspansję sieci RuckZuck w Polsce.

Sklep z drzwiami i podłogami Ruck Zuck.

RuckZuck sukcesywnie rozwija się również poza granicami kraju. W ostatnich miesiącach nowe sklepy RuckZuck powstały na Litwie (Kowno), Łotwie (Ryga), w Rumunii (Targoviste) oraz Słowacji (Piestany i Nove Zamky).

Sieć otworzyła w kończącym się roku nowe sklepy m.in. w Krakowie, Lubinie, Malborku, Nowym Sączu i Pabianicach. Dwa z nowo otwartych salonów w kraju (Kęty i Nowy Tomyśl) zostały uruchomione przez dotychczasowych partnerów firmy.
– Franczyzobiorcy RuckZuck otrzymują nie tylko wszechstronną pomoc ze strony sieci, ale również wyłączność na prowadzenie sklepu na danym terenie oraz pierwszeństwo przy tworzeniu kolejnych placówek - dodaje Krzysztof Bedra.

Zainteresowani współpracą z firmą RuckZuck powinni posiadać doświadczenie w handlu artykułami wyposażenia wnętrz oraz zapewnić dobrą lokalizację do prowadzenia biznesu. Do zadań franczyzobiorcy należy m.in. zorganizowania niezbędnego wyposażenia sklepu (kasa fiskalna, komputer, drukarka), zapewnienie usługi transportu do klienta oraz znalezienie ekipy montażystów. RuckZuck gwarantuje partnerom wsparcie marketingowe, pomoc w przystosowaniu budynku do standardów sieci i pakiet startowy, w ramach którego znajdują się m.in.: odzież firmowa dla pracowników, ulotki, wizytówki oraz elementy ekspozycji.

(dw)

Udostępnij artykuł

Komentarze na forum

0