Klientki z Facebooka
Miss Trendy rozwija swoją działalność w obszarze komunikacji w Internecie i social media (portale społecznościowe tj. Facebook, Nasza Klasa). Powstała nowa odsłona strony internetowej w dwóch wersjach językowych (polskiej i angielskiej), która zawiera zdjęcia najnowszych kolekcji oraz informacje o firmie i franczyzie.
- Konkursy „Stylistka Miss Trendy” oraz „Nagrody za stylizacje” cieszą się dużą popularnością naszych klientek. W ostatnim wzięło udział ponad dwa tysiące osób - mówi właścicielka sieci, Agnieszka Rosoch.
Sieć sklepów odzieżowych Miss Trendy liczy w Polsce blisko 30 punktów. W 2011 roku otworzono 14 nowych sklepów m.in. w Gryficach, Kaliszu, Pile, Zamościu, Złotowie i Warszawie. Z mapy sieci zniknęły najsłabsze placówki, które nie poradziły sobie na lokalnym rynku.
Zmieniające się tendencje rynkowe sprawiły, że coraz więcej punktów otwieranych jest w galeriach handlowych. Ten trend widoczny jest także w przypadku Miss Trendy. Spośród 14 otwartych w tym roku sklepów, 8 mieści się w popularnych centrach handlowych.
Kwota inwestycji we własny sklep Miss Trendy to 30 tys. zł netto, które trzeba wydać na wyposażenie sklepu (meble, system komputerowy ze sprzętem, wieszaki, materiały marketingowe. Sklepy są wielkości 40-100 m2, mieszczą się w centrach handlowych, galeriach przy marketach spożywczych lub w ciągach pieszych przy ulicach miast. Franczyzobiorca może sam zaproponować lokalizację, która poddawana jest akceptacji centrali.
- Z myślą o kolejnych franczyzobiorcach zminimalizowaliśmy koszty uruchomienia nowej placówki, decydując się na funkcjonowanie w modelu franczyzy depozytowej, czyli takiej, gdzie każdy biorca licencji płaci hurtownikowi za towar dopiero gdy go sprzeda - mówi Agnieszka Rosoch.
Oferta produktowa Miss Trendy skierowana jest głównie do młodych kobiet, w wieku 15–35 lat, które mają do wyboru trzy różne linie produktowe: street - idealna na wyjście do pracy lub szkoły, glamour - ubrania, i dodatki na specjalne okazje np. wieczorne wyjścia oraz fitness - propozycja dla aktywnych, uprawiających sport kobiet.
(lp)
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
Uwielbia upiększać kobiety, kocha zarabiać pieniądze – to tajniki sukcesu Małgorzaty Ekert, właścicielki butiku Fashion Dream Team.
Redan postanowił sprzedać prawa do marki i sieć sklepów Top Secret spółce Greenpoint. Co to oznacza dla franczyzobiorców?
Jaki biznes ma dziś przed sobą najlepsze perspektywy? Zamiast wróżyć z fusów, lepiej sprawdzić, którym konceptom franczyzowym dobrze się wiedzie. Kto może otworzyć restaurację McDonald's? Sprawdź w miesięczniku "Własny Biznes FRANCHISING".
– Postępowanie restrukturyzacyjne zmierza ku końcowi. Układ z wierzycielami spółki został podpisany – mówi Adam Miłosiński, menedżer ds. rozwoju sieci franczyzowej Gatta.
VIVE Profit chce zakończyć ten rok z siecią liczącą sto sklepów. Czy jest już blisko tej liczby?
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
Pieczarkarnia to opłacalny biznes nawet na niedużą skalę. Właściciel jednej hali zbiera plony co sześć tygodni. Gdy ma się więcej pomieszczeń – wtedy na zyski można liczyć co tydzień.
Rozważasz otwarcie firmy? Najpierw zainwestuj w subskrypcję miesięcznika "Własny Biznes FRANCHISING" i sprawdź, jaki biznes się opłaca! Tego nie przeczytasz w internecie!
Żeby myśleć o otwarciu własnego McDonalda nie wystarczą tysiące ani setki tysięcy złotych . Potrzeba więcej. Ile? I co franczyzobiorca Złotych Łuków dostanie w zamian?
Planujesz zostać franczyzodawcą i chcesz rozwinąć sieć, ale nie wiesz jak? Eksperci od franczyzy podpowiedzą, jak to zrobić.
Paweł Kamiński był pierwszym franczyzobiorcą Cofix. Dziś prowadzi już trzy kawiarnie marki i zdobył tytuł TOP Franczyzobiorcy na zeszłorocznych Targach Franczyza.
POPULARNE NA FORUM
Klienci patrzą na metkę
dzieki za info za ostrzeżenie. Teraz zwróce uwagę na typa na przyszłośc by sie nie dać nabrać. Fajnie ze ostrzegasz ludzi. Na pewno pomożesz wielu ludziom. Szacunek
Czy warto otworzyć sklep odżieżowy??
ja bym obstawiał dla niemowlaków to zawsze schodi a młode mamusie mają swira na punkcie wyglądu dziecka
Jak założyć stronę Online z luksusową odzieżą?
Sama strona z takimi rzeczami, to koszt od3 do 10 tys, ale drugie to koszt pozycjonowania i reklamy to juz worek bez dna
Kto prowadził / prowadzi salon Esotiq
Chciałabym się dowiedzieć coś więcej na temat współpracy z frmą Esotiq, Bardzo proszę o kontakt osób które prowadziły , bądź prowadzą franczyzę...
Klienci patrzą na metkę
Ten człowiek to zwykły oszust. Prowadząc firmę wyłudził duże środki od wielu osób. Przegrał sprawy Sądowe, komornik siedzi mu na głowie od wielu lat. Na hipotece...
Sklep Z odzieżą używaną
Dzień dobry. Chodzi mi po głowie otwarcie sklepu z odzieżą używaną o powierzchni około 500 metrów kwadratowych. Czynsz wydaje się niewygórowany, około 13 tys zł...
Greenpoint we franczyzie- jak to działa naprawdę?
Czy masz sklep na warunkach Greenpoint? Jak wygląda współpraca? Podobno ta marka się dobrze rozwija. Może znacie więcej szczegółów współpracy poza tymi ogólnymi,...
Czy warto otworzyć sklep odżieżowy??
Myślę, że jest to dobry pomysł na biznes, ale trzeba się czymś wyróżnić. Nie ma sensu sprzedawać ciuchów takich, jakie są w każdym innym sklepie.