08.01.2012

Kurczaki wracają z obstawą

KFC wyremontowało swój sztandarowy lokal w centrum Warszawy. Marka będzie sąsiadować z Pizzą Hut, Starbucksem i Burger Kingiem.

Śląsk i Warszawa – to kierunki, w jakich podążyła grudniowa ofensywa Kentucky Fried Chicken. Gastronomiczna marka, której franczyzobiorcą w Polsce jest giełdowa spółka Amrest, uruchomiła restauracje w Żorach i Sosnowcu. Lokal w Żorach znajduje się przy jednej z najważniejszych tras w regionie - drodze ekspresowej z Wisły do Katowic. Restauracja w Sosnowcu mieści się natomiast w centrum handlowym Auchan.

Otwarcie restauracji KFC  w food court.

W 2011 Amrest otworzył 25 lokali KFC.

Amrest zakończył też remont swojej sztandarowej lokalizacji w centrum Warszawy. Usytuowany tuż za Rotundą obiekt Zodiak mieści już nie tylko KFC i Pizzę Hut, ale również dwie inne międzynarodowe marki sprowadzone do Polski przez firmę Henry'ego McGoverna – Starbucks oraz Burger King.

- Zodiak to dla warszawiaków ikona, która dla wielu z nich wiąże się z mnóstwem osobistych wspomnień - mówi Maciej Jędrychowski, Local Store Marketing&Events Manager AmRest. - Chcemy, aby to właśnie Zodiak stał się nowoczesną wizytówką marki KFC.

Ponowne otwarcie restauracji KFC w tym miejscu było zwieńczeniem roku 2011, w którym Amrest uruchomił 25 punktów tej marki. Wśród nich była m.in. restauracja w warszawskiej dzielnicy Wesoła, otwarty w nowym formacie - z otwartą, oszkloną kuchnią. Natomiast nowy punkt w Galerii Krakowskiej działa w formie restauracji-kiosku.

Amrest jest wyłącznym franczyzobiorcą marek KFC, Pizza Hut, Burger king, Starbucks, Applebee's i La Tagliatella w Polsce i nie planuje sprzedaży licencji franczyzowych indywidualnym przedsiębiorcom.

(gum)