Kawiarniany gigant celuje w Polskę

Kawy serwowane w Aroma Espresso Bar są przygotowywane na bazie dwóch firmowych mieszanek ziaren: espresso oraz cappuccino przeznaczonej do kaw z mlekiem.
Środa
11.01.2012
Międzynarodowa sieć Aroma Espresso Bar rozkręci franczyzę nad Wisłą.
 

Aroma Espresso Bar to międzynarodowa sieć kawiarni założona w 1994 w Izraelu. Posiada 140 lokali na świecie, m.in. w Stanach Zjednoczonych, Kanadzie, Niemczech, w Kazachstanie i na Ukrainie.
Od 10 stycznia działa również w Warszawie, gdzie otworzyła swój pierwszy lokal w Polsce. Kawiarnia znajduje się na ulicy Kruczej, w centrum stolicy. Kolejne dwa punkty mają zostać uruchomione w połowie 2012 roku. Jeden z nich otworzy swe podwoje na Krakowskim Przedmieściu, w dawnej siedzibie Głównej Księgarni Naukowej im. B. Prusa. Kolejny powstanie natomiast przy ulicy Chmielnej.

- Teraz stawiamy na Warszawę. W ciągu najbliższych pięciu lat chcemy otworzyć ponad 25 lokali w Polsce – mówi Elad Levin, przedstawiciel grupy Aroma, inwestora kawiarni.

Trzy pierwsze polskie placówki sieci będą lokalami własnymi grupy Aroma, ale kolejne mają już być rozwijane w systemie franczyzowym. Jak zapewniają przedstawiciele sieci, warunki przystąpienia do konceptu zostaną niebawem ujawnione.

Kawy serwowane w Aroma Espresso Bar są przygotowywane na bazie dwóch firmowych mieszanek ziaren: espresso oraz cappuccino przeznaczonej do kaw z mlekiem. Wśród napojów znajdą się ponadto kawy mrożone, wyciskane soki owocowe oraz herbaty. Aroma oferuje też duży wybór kanapek przygotowanych z trzech rodzajów wypiekanego codziennie na miejscu pieczywa oraz sałatki przyrządzane na bazie dostarczanych każdego dnia warzyw.

(gum)


Grzegorz Morawski
dziennikarz