Inwestycja we własny salon Eurofiran to wydatek od 80 do 150 tys. zł.
Piątek
13.01.2012
Mieszkańcy woj. zachodniopomorskiego będą mogli rozkręcić tekstylny biznes. Właśnie tam Eurofirany zamierzają otwierać nowe sklepy.
 

W Polsce funkcjonują obecnie 43 salony franczyzowe i patronackie sieci Eurofirany oferujące najnowsze wzornictwo domowych tekstyliów. Powstała w 2000 roku firma prowadzi także dwa punkty na Słowacji oraz jeden w czeskiej Ostrawie.

- Obecnie skupiamy się na miastach powyżej 50 tys. mieszkańców. Poszukujemy lokalizacji głównie w centrach wyposażenia wnętrz – mówi Barbara Kruczyńska z firmy Eurofirany. - W tej chwili najbardziej interesują nas lokalizacje w Zielonej Górze, Szczecinie oraz Koszalinie. Myślę że 2012 rok powinien zamknąć się w 5-10 nowych otwarciach.

Inwestycja we własny salon Eurofiran to wydatek od 80 do 150 tys. zł. Firma nie pobiera opłat za przystąpienie do sieci, ani za funkcjonowanie w niej. Szacowany okres zwrotu inwestycji trwa dwa lata. W ubiegłym roku sieć uruchomiła koncept Eurofirany Boutique, który został otwarty w Ełku. Dziś działa ich już dziewięć w całej Polsce.

- Pomysł na ekskluzywne butiki wnętrzarskie doskonale przyjął się w naszym kraju – mówi Barbara Kruczyńska. - Dzięki konceptowi możemy rozwijać sieć sprzedaży gotowych wyrobów, ponieważ prowadzenie butiku nie wymaga od właściciela uruchomienia i prowadzenia pracowni krawieckiej.

(boa)


Bolesław Adamiec
dziennikarz