16.01.2012

Print Terminal stawia na doświadczenie

Dotychczas franczyzę Print Terminal rozwijali biznesowi debiutanci. Teraz firma poszukuje osób, które znają branżę od podszewki.

Firma poligraficzna Print Terminal chce pozyskać franczyzobiorców, którzy mają już doświadczenie nie tylko w branży poligraficznej, ale również reklamowej. Współpracę ma ułatwić nowy system elektroniczny usprawniający komunikację między franczyzobiorcą a dostawcami oraz centralą.

Zdjęcie punktu systemu Print Terminal

Dziś logo Print Terminal widnieje na 52 punktach franczyzowych i jednej placówce własnej.

- W 2012 rozpoczynamy nowy etap rozwoju sieci Print Terminal. Rozbudowujemy platformę elektroniczną, która pozwoli nam na współpracę ze znacznie większą liczbą firm. Dotychczas współpracowaliśmy głównie z osobami, które z nami stawiały pierwsze kroki w biznesie. Teraz będziemy starali się zachęcić do współpracy zwłaszcza te firmy, które działają już w branży poligraficznej i reklamowej - mówi Beata Chlewicka, współwłaścicielka sieci Print Terminal.

Nowi franczyzobiorcy będą poszukiwani na terenie całego kraju. Koszty przystąpienia do sieci Print Terminal wahają się w granicach od 2,8 tys. zł do 5,8 tys. zł. Przyszły partner firmy musi samodzielnie znaleźć lokal spełniający wymogi firmy.

- Lokal musi mieć 15-20 m2. Punkty Print Terminal powstają najczęściej w sąsiedztwie instytucji i firm. To daje naszym franczyzobiorcom dostęp do wielu potencjalnych klientów. W pobliżu powinien również znajdować się duży parking - dodaje Beata Chlewicka.

Print Terminal powstał w 2004, a rok później Częstochowie została otwarta placówka testowa. Pomysł na firmy świadczące usługi poligraficzne przyjął się na rynku i dziś logo firmy widnieje na 52 punktach franczyzowych i jednej placówce własnej.

(mak)