13.01.2012

Przedsiębiorca w drukarni

Pozyskanie franczyzobiorców i nowe projekty szkoleniowe – to plan twórcy gazetek reklamowych Coffee News na rok 2012.

Koncept Coffee News narodził się 20 lat temu w Kanadzie. Polega on na wydawaniu cotygodniowych gazetek skierowanych do klientów kawiarni i restauracji. W Polsce działa już od półtora roku.
– W 2012 roku będziemy nadal pracować nad rozwojem sieci. W pierwszej połowie roku chcemy pozyskać 10-15 franczyzobiorców - mówi Olga Siekierska, menedżer sieci Coffee News. – Jednak naszym priorytetem będą działania wzmacniające pozycję konkurencyjną lokalnych wydań naszej gazetki. Wprowadzimy także kilka nowych projektów szkoleniowych, m.in. kilkudniowe szkolenie wstępne dla nowych franczyzobiorców.

Kobieta w kawiarni czyta gazetę Coffee News.

Gazetka dostępna jest m.in. w Stanach Zjednoczonych, Nowej Zelandii, Meksyku, Indiach, Wielkiej Brytanii, Niemczech, Hiszpanii, Brazylii czy Kuwejcie.

Firma poszukuje partnerów zainteresowanych wydawaniem lokalnej gazetki. Właściciel licencji zapewnia wyłączność terytorialną, indywidualne szkolenie wstępne, okresowe szkolenia handlowe, projekty materiałów marketingowych oraz doradztwo przez cały okres prowadzenia firmy. Atutem franczyzobiorcy jest doświadczenie sprzedażowe i otwartość. Zaletą franczyzy Coffee News jest brak konieczności posiadania lokalu.

Coffee News to publikacja dostępna w kawiarniach i restauracjach na całym świecie. W tygodniku oprócz reklam i ogłoszeń, z których jest finansowany, znajdują się głównie treści rozrywkowe: ciekawostki, artykuły, horoskop i inne, których wspólnym mianownikiem jest uprzyjemnienie czasu czytelnikom.

(boa)

Udostępnij artykuł

Komentarze na forum

0

Bolesław Adamiec

dziennikarz
Napisz do autora