Sklep powinien mieć 15–35 m2. Inwestycja w lokal waha się od 70 do 150 tys. zł.
Piątek
20.01.2012
Podobno diament to najlepszy przyjaciel kobiety. Może to prawda, ale to sztuczna biżuteria święci triumfy na całym świecie.
 

Drożejąca ropa, metale i żywność przełożyły się na podwyżkę cen większości produktów konsumenckich. Jednak mimo kryzysu surowcowego, jaki przetoczył się po świecie w ubiegłym roku, sprzedawcy sztucznej biżuterii nie odczuli wyraźnych tąpnięć. W dużym stopniu wpłynął na to rozwój rynku w kierunku ozdób niekruszczowych. Zgodnie z "efektem szminki" – w trudnych czasach z przyjemnością sprawiamy sobie luksusowe, lecz drobne prezenty. Spada sprzedaż domów i samochodów, a konsumenci częściej sięgają po perfumy, biżuterię czy niedrogie urządzenia elektroniczne.

Właśnie dlatego doskonałą alternatywną dla drogich ozdób, które wybierane są sporadycznie i jedynie na specjalne okazje czy uroczystości staje się biżuteria typu fast fashion (błyskawicznie kopiująca trendy ze światowych wybiegów). Szeroka oferta modnych dodatków, atrakcyjna cena i kolekcje pozwalające na indywidualne tworzenie własnych ozdób, to coś co przyciąga klientów w całej branży mody.

Diva, obecna w Polsce od połowy 2010 r. to doskonały przykład połączenia idei szybkiej mody, z oryginalnym designem. Australijska firma posiada przeszło 4 tys. sklepów na całym świecie, dla młodej marki pracują projektanci z Londynu, Mediolanu czy Paryża. W Polsce ma już 23 sklepy, w tym 14 nowych, które pojawiły się na rynku w 2011r.

- Będziemy rozwijać naszą sieć również w modelu franczyzowym. Jest to podyktowane przede wszystkim kosztami uruchomienia wielu sklepów własnych. Poza tym ten model współpracy jest opłacalny dla obu stron. Przedsiębiorca lepiej zna lokalny rynek i jego potrzeby, centrala natomiast śledzi trendy w modzie, dzięki czemu dostarcza atrakcyjne produkty - mówi dyrektor generalny marki Diva Peter Bohn.

(lp)


PROFIT system

POPULARNE NA FORUM

Sposoby na zwiększenie sprzedaży?

Nawet jeśli nie prowadzisz sprzedaży w internecie, to właśnie tam zaczyna się wiele kwestii. Jak choćby świadomość istnienia marki, więc jeśli chcesz rozkręcić...

23 wypowiedzi
ostatnia 05.05.2023
Sposoby na zwiększenie sprzedaży?

Wybierz grupe docelową dla kogo to ma być dokładnie, następnie wejdz w jego buty i pomyśl jak by to miało wyglądać zebyś się tym zainteresował, a jak masz sklep w...

23 wypowiedzi
ostatnia 24.01.2023
FM Group - czy to ma waszym zdaniem sens?

W tym to już nie da sie zadnych pieniedzy zrobić, ludzie do tej marki stracili zaufanie.

2 wypowiedzi
ostatnia 24.01.2023
Perfumy na mililitry

Witam, widzę, że już dobre kilkanaście lat ciągnie się ta dyskujsja i firma Refan jest ciągle obecna. Zastawiam się nad otwarciem stoiska. Czy jest tu może ktoś kto...

76 wypowiedzi
ostatnia 02.03.2020
Polacy lubią prezenty

Każdy lubi prezenty ;)

8 wypowiedzi
ostatnia 26.11.2019
Paznokcie w natarciu

jeśli kosmetyki to tylko naturalne, ja miałem problem z suchą skórą, dużo jeżdżę na rowerze i miałem wiecznie suchą skórę na twarzy i dłoniach. Dzięki kosmetykom...

9 wypowiedzi
ostatnia 28.10.2019
Inwestycja w srebro - czy warto?

Zgadzam się z poprzednimi wypowiedziami, inwestycja w srebro jest mało opłacalna. Jeśli już naprawdę chcesz inwestować w jakiś kruszec, to zdecydowanie złoto....

33 wypowiedzi
ostatnia 02.08.2019
Inwestycja w srebro - czy warto?

Chyba najlepiej inwestować w nieruchomości... Inwestycji głównie czynię pod okiem doświadczonych ludzi (więcej tu), z którymi współpracuję, jednak chciałabym w...

33 wypowiedzi
ostatnia 10.02.2019