19.01.2012

Franczyza po trzydziestce

Auto-Spa uruchomiło 30. myjnię bezdotykową. Najnowszy obiekt pojawił się w Gliwicach przy hipermarkecie TESCO.

Pod marką Auto-Spa działają obecnie 22 myjnie własne i 8 franczyzowych. Klienci tej sieci mają do dyspozycji łącznie 130 stanowisk myjących. Najszybciej firma rozwija się na Śląsku, ale jeszcze w tym roku chce być obecna we wszystkich województwach w kraju. Najbliższe otwarcia myjni Auto-Spa planowane są w Łodzi i Warszawie.

myjnia auto-spa przy tesco

Połowa myjni Auto-Spa działa na Śląsku, ale firma chce się rozwijać w całym kraju. Najbliższe otwarcia planowane są w Łodzi i Warszawie.

- Rok 2012 zapowiada się bardzo pracowicie. W ostatnich tygodniach podpisaliśmy cztery nowe umowy franczyzowe i negocjujemy kolejne. Chcemy, aby w ciągu dwóch najbliższych lat sieć Auto-Spa urosła o kilkadziesiąt nowych obiektów. Planujemy wkrótce pojawić się również na Podlasiu, gdzie chcemy rozwijać naszą franczyzę – mówi Sławomir Decewicz, prezes zarządu Auto-Spa.

Auto-Spa oferuje swoim partnerom kilka wariantów współpracy. Franczyzobiorca może zakupić licencję na gotową myjnię w wybranej lokalizacji lub zbudować własną. Sieć oferuje swoim partnerom ponad sto atrakcyjnych lokalizacji przy super i hipermarketach Tesco oraz sklepach POLOmarket.

Wrocławska spółka Auto-Spa dąży do zbudowania największej ogólnopolskiej sieci myjni bezdotykowych. Firma jest pierwszym franczyzodawcą w Polsce, który oferuje swoim partnerom kredyt na uruchomienie myjni. W 2011 roku Auto-Spa wdrożyła także własną technologię. Usługa przeznaczona jest dla franczyzobiorców i firm, które planują związać się z rynkiem myjni bezdotykowych.

(kb)

Udostępnij artykuł

Komentarze na forum

0

Karolina Kazuła

doradca we franczyzie
Napisz do autora