Seweryn Sarna - Franchising Manager w firmie Lorenzo Coletti
Czwartek
26.01.2012
Rezerwacje on-line usprawniają pracę salonu kosmetycznego i są wygodne dla klientów - mówi Seweryn Sarna z Lorenzo Coletti.
 

Jaki wpływ na rozwój firmy mają działania promocyjne prowadzone w internecie?
Internet jest potężnym kanałem informacji. Coraz więcej klientów dokonuje rezerwacji on-line, co znacznie usprawnia pracę salonu, a z drugiej strony stanowi wygodę dla klienta. W naszych salonach jest on informowany o zbliżającej się wizycie na dzień przed zabiegiem za pomocą sms-a lub e-maila. Na stronie www warto umieścić jak najwięcej informacji o tym, co się robi w salonie i na czym polegają zabiegi. Można również zamieścić zdjęcia urządzeń i efekty zabiegów. Warto też inwestować w filmy i pokazać klientom swoje usługi na żywo. Kręcimy cały szereg filmów pt. Zmień się z Lorenzo Coletti co przekłada się na znaczny wzrost liczby klientów.

Lorenzo Coletti oferuje szeroki pakiet zabiegów poprawiających zdrowie i urodę. Czy takie podejście zapewnia szybszy rozwój i większą liczbę klientów?
Rynek w Polsce staje się coraz bardziej wymagający. Klienci szukający dobrej oferty zwracają uwagę na różnorodność zabiegów oferowanych w salonie, sprzęt oraz warunki w jakich oferowane są usługi. W pozyskiwaniu stałych klientów najważniejszy jest jednak personel, którego umiejętności muszą być poświadczone certyfikatami uprawniającymi do wykonywania przeróżnych zabiegów. Sukces naszej koncepcji franczyzowej możliwy jest dzięki bardzo dobrej organizacji biznesu, wykorzystaniu nowoczesnych technologii, systematycznym szkoleniom, odpowiednio dobranej kadrze profesjonalistów. W czasach wzmożonej konkurencji liczą się również akcje promocyjne i kontakt z klientem przez internet. W pełni skomputeryzowany system obsługi klienta z pewnością wyróżnia nas spośród konkurencji.

Na co może liczyć franczyzobiorca przystępujący do Państwa sieci?
Franczyzobiorca przystępujący do naszej sieci dostaje pełne wsparcie, począwszy od prawa do używania marki Lorenzo Coletti oraz doradztwa w zakresie wyboru usług i doboru personelu. Zapewniamy także wyposażenie lokalu, materiały reklamowe, obsługę marketingową i PR. Jednym z najważniejszych elementów jest gotowa stronę www z systemem rezerwacji on-line. Najlepszą reklamą jest dla nas współpraca z Kingą Rusin, której kosmetyki PAT&RUB są używane w naszych salonach.

Rozmawiał(lp)


POPULARNE NA FORUM

Otwieramy park trampolin

Koszt inwestycji to około 1mln zł. "Na zwrot z inwestycji trzeba czekać około roku. Spodziewane przychody w tym biznesie zależą od lokalizacji, przestrzeni, liczby...

1 wypowiedzi
ostatnia 24.03.2024
Franczyza fitness

Witam, Czy ktoś Państwa miał okazję zostać franczyzobiorcą Studio Figura? Od jakiegoś czasu zastanawiam się nad tą formą biznesu , ale nie wiem czy na pewno jest to...

1 wypowiedzi
ostatnia 15.12.2021
Zamiast etatu, własny salon urody

Biznes przyjemny i opłacalny, to super pomysł! Yasumi to znana marka więc klientki chetnie chodzą do ich babinetów...wiem bo mam trzy :)

8 wypowiedzi
ostatnia 03.08.2021
Opinie o współpracy z Yasumi

Posiadam trzy gabinety Yasumi obecnie i jestem zadowolona ze współpracy. Bardzo dużo pomagaja na początku przed otwarciem a po otwarciu również jest stała opieka. Mam...

4 wypowiedzi
ostatnia 03.08.2021
Gabinet kosmetyczny

Bardzo popularne są obecnie salony stylizacji paznokci. Niskie nakłady finansowe aby otworzyć Studio Paznokcia i łatwy dostęp do oferty szkoleniowej powoduje coraz...

33 wypowiedzi
ostatnia 15.02.2020
Trening z maszyną

Ja bym chciała z czegoś takiego skorzystać, ale ceny niestety powalają na kolana.

19 wypowiedzi
ostatnia 15.01.2020
Zamiast etatu, własny salon urody

Jeśli tylko czuje się ktoś na siłach do rozkręcania takiego biznesu i przede wszystkim, zna się na tym to jak najbardziej.

8 wypowiedzi
ostatnia 15.01.2020
Opinie o współpracy z Yasumi

Witam. Czy współpraca z yasumi się opłaca ? Zastanawiam się nad podjęciem współpracy. Proszę o odp.

4 wypowiedzi
ostatnia 02.01.2019