26.01.2012

Uroda on-line

Rezerwacje on-line usprawniają pracę salonu kosmetycznego i są wygodne dla klientów - mówi Seweryn Sarna z Lorenzo Coletti.

Jaki wpływ na rozwój firmy mają działania promocyjne prowadzone w internecie?
Internet jest potężnym kanałem informacji. Coraz więcej klientów dokonuje rezerwacji on-line, co znacznie usprawnia pracę salonu, a z drugiej strony stanowi wygodę dla klienta. W naszych salonach jest on informowany o zbliżającej się wizycie na dzień przed zabiegiem za pomocą sms-a lub e-maila. Na stronie www warto umieścić jak najwięcej informacji o tym, co się robi w salonie i na czym polegają zabiegi. Można również zamieścić zdjęcia urządzeń i efekty zabiegów. Warto też inwestować w filmy i pokazać klientom swoje usługi na żywo. Kręcimy cały szereg filmów pt. Zmień się z Lorenzo Coletti co przekłada się na znaczny wzrost liczby klientów.

Seweryn Sarna

Seweryn Sarna - Franchising Manager w firmie Lorenzo Coletti

Lorenzo Coletti oferuje szeroki pakiet zabiegów poprawiających zdrowie i urodę. Czy takie podejście zapewnia szybszy rozwój i większą liczbę klientów?
Rynek w Polsce staje się coraz bardziej wymagający. Klienci szukający dobrej oferty zwracają uwagę na różnorodność zabiegów oferowanych w salonie, sprzęt oraz warunki w jakich oferowane są usługi. W pozyskiwaniu stałych klientów najważniejszy jest jednak personel, którego umiejętności muszą być poświadczone certyfikatami uprawniającymi do wykonywania przeróżnych zabiegów. Sukces naszej koncepcji franczyzowej możliwy jest dzięki bardzo dobrej organizacji biznesu, wykorzystaniu nowoczesnych technologii, systematycznym szkoleniom, odpowiednio dobranej kadrze profesjonalistów. W czasach wzmożonej konkurencji liczą się również akcje promocyjne i kontakt z klientem przez internet. W pełni skomputeryzowany system obsługi klienta z pewnością wyróżnia nas spośród konkurencji.

Na co może liczyć franczyzobiorca przystępujący do Państwa sieci?
Franczyzobiorca przystępujący do naszej sieci dostaje pełne wsparcie, począwszy od prawa do używania marki Lorenzo Coletti oraz doradztwa w zakresie wyboru usług i doboru personelu. Zapewniamy także wyposażenie lokalu, materiały reklamowe, obsługę marketingową i PR. Jednym z najważniejszych elementów jest gotowa stronę www z systemem rezerwacji on-line. Najlepszą reklamą jest dla nas współpraca z Kingą Rusin, której kosmetyki PAT&RUB są używane w naszych salonach.

Rozmawiał(lp)

Udostępnij artykuł

Komentarze na forum

0