Seweryn Sarna - Franchising Manager w firmie Lorenzo Coletti
Czwartek
26.01.2012
Rezerwacje on-line usprawniają pracę salonu kosmetycznego i są wygodne dla klientów - mówi Seweryn Sarna z Lorenzo Coletti.
 

Jaki wpływ na rozwój firmy mają działania promocyjne prowadzone w internecie?
Internet jest potężnym kanałem informacji. Coraz więcej klientów dokonuje rezerwacji on-line, co znacznie usprawnia pracę salonu, a z drugiej strony stanowi wygodę dla klienta. W naszych salonach jest on informowany o zbliżającej się wizycie na dzień przed zabiegiem za pomocą sms-a lub e-maila. Na stronie www warto umieścić jak najwięcej informacji o tym, co się robi w salonie i na czym polegają zabiegi. Można również zamieścić zdjęcia urządzeń i efekty zabiegów. Warto też inwestować w filmy i pokazać klientom swoje usługi na żywo. Kręcimy cały szereg filmów pt. Zmień się z Lorenzo Coletti co przekłada się na znaczny wzrost liczby klientów.

Lorenzo Coletti oferuje szeroki pakiet zabiegów poprawiających zdrowie i urodę. Czy takie podejście zapewnia szybszy rozwój i większą liczbę klientów?
Rynek w Polsce staje się coraz bardziej wymagający. Klienci szukający dobrej oferty zwracają uwagę na różnorodność zabiegów oferowanych w salonie, sprzęt oraz warunki w jakich oferowane są usługi. W pozyskiwaniu stałych klientów najważniejszy jest jednak personel, którego umiejętności muszą być poświadczone certyfikatami uprawniającymi do wykonywania przeróżnych zabiegów. Sukces naszej koncepcji franczyzowej możliwy jest dzięki bardzo dobrej organizacji biznesu, wykorzystaniu nowoczesnych technologii, systematycznym szkoleniom, odpowiednio dobranej kadrze profesjonalistów. W czasach wzmożonej konkurencji liczą się również akcje promocyjne i kontakt z klientem przez internet. W pełni skomputeryzowany system obsługi klienta z pewnością wyróżnia nas spośród konkurencji.

Na co może liczyć franczyzobiorca przystępujący do Państwa sieci?
Franczyzobiorca przystępujący do naszej sieci dostaje pełne wsparcie, począwszy od prawa do używania marki Lorenzo Coletti oraz doradztwa w zakresie wyboru usług i doboru personelu. Zapewniamy także wyposażenie lokalu, materiały reklamowe, obsługę marketingową i PR. Jednym z najważniejszych elementów jest gotowa stronę www z systemem rezerwacji on-line. Najlepszą reklamą jest dla nas współpraca z Kingą Rusin, której kosmetyki PAT&RUB są używane w naszych salonach.

Rozmawiał(lp)


POPULARNE NA FORUM

Zabiegi laserem depilacja w Poznaniu

Takie znieczulenie jest konieczne. Po co się męczyć?

21 wypowiedzi
ostatnia 22.05.2018
Zabiegi laserem depilacja w Poznaniu

Ja słyszałam o znieczuleniu maścią. Straszyli mnie, że depilacja bikini boli. Nie mogę się jednak z tym zgodzić jestem po 3 zabiegach depilacji laserowej bikini i...

21 wypowiedzi
ostatnia 21.05.2018
Stracili wiarygodność

No i wyszło jak zawsze....

4 wypowiedzi
ostatnia 17.05.2018
Zamiast etatu, własny salon urody

No nie wiem ,czy tak jest rzeczywiście. Moja znajoma zdecydowanie ceni sobie pracę na etacie, a po pracy prowadzi taki mini salon urody z dojazdem do klienta.

17 wypowiedzi
ostatnia 17.05.2018
Zamiast etatu, własny salon urody

Ja też założyłam niedawno warsztat kosmetyczny i czytałam trochę o oparach z kosmetyków na których się pracuje, okazuje się że nie są one bezpieczne gdy spędza...

17 wypowiedzi
ostatnia 16.05.2018
Skandaliczna współpraca z firmą JEAN LOUIS DAVID

Jakby ktoś szukał kredytu, aby wyjść z długów po takiej współpracy, polecamy taki oto ranking pożyczek: http://www.twojapierwszapozyczka.pl . Ceny w Jean Louis David...

7 wypowiedzi
ostatnia 16.05.2018
Branży kosmetycznej grozi zapaść

Też przewiduję prędzej rozkwit niż upadek tej branży. Wystarczy sprawdzić, ile trzeba czekać do kosmetyczki na wizytę... Oczywiście taką obfitość klientów mają...

19 wypowiedzi
ostatnia 10.05.2018
Zamiast etatu, własny salon urody

Też postanowiłam otworzyć własny salon kosmetyczny i chciałam w nim przede wszystkim postawić na stylizację rzęs, bo teraz jest to dość modne. Mogę polecić kurs...

17 wypowiedzi
ostatnia 10.05.2018