Sfinks na szybko

Rozwój sieci placówek jest jednym z najważniejszych zadań, jakie Sfinks stawia sobie na ten rok. Nowe restauracje mają pojawić się na rynku już w pierwszym kwartale 2012 roku i w większości będą to lokale prowadzone przez franczyzobiorców. Powiększenie sieci sfinansowane zostanie ze środków pozyskanych z emisji akcji. Na rozbudowę sieci rozwijanych przez Sfinksa pozytywny wpływ będzie miała również ugoda, jaką spółka zawarła z bankami w sprawie spłaty swoich zobowiązań.
- Oprócz rozwoju działających już konceptów prowadzimy również testy rynkowe nowego formatu restauracji z segmentu fast casual dining. W ramach pilotażu działa pięć placówek typu express, które w przyszłości trafią również do franczyzobiorców - mówi Sylwester Cacek, prezes zarządu Sfinks Polska. - Teraz naszą uwagę skupiamy na sieci Chłopskie Jadło, dla której przygotowujemy nową strategię rozwoju.
Spółka Sfinks Polska została powołana do życia w 1999 r., aby umożliwić szybki rozwój sieci restauracji Sphinx. Pierwsza restauracja Sphinx powstała w 1995 r. w Łodzi. Na przestrzeni lat sieć zarządzana przez Sfinksa rozrosła się do 115 restauracji Sphinx, Wook i Chłopskie Jadło, działających w Polsce i za granicą.
(mak)
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY

Grupa Sfinks kupi całą sieć Fabryka Pizzy. Do tej pory otwierała pizzerie jako masterfranczyzodawca.
Sfinks otworzył w podwarszawskim Piastowie restaurację Fabryka Pizzy. To pierwszy lokal, w który Sfinks zainwestował w ramach masterfranczyzy tej marki.
Sfinks Polska będzie mógł przejąć sieć Piwiarnia Warki. UOKiK stwierdził, że jego zgoda na transakcję nie jest potrzebna.
Sfinks sfinalizował umowę przejęcia Piwiarni Warki. Kupuje ją od Grupy Żywiec za 12 mln zł.
Zamawianie jedzenia przez internet czy aplikację mobilną jest coraz powszechniejsze. W tego typu biznes wchodzi właśnie jeden z polskich franczyzodawców.
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Franczyzodawca marki JedenŚlad buduje sieć skuterów na wynajem w Warszawie i szuka franczyzobiorców, którzy zrobią to samo w innych miastach.
Franczyza to sposób na własny biznes pod znanym logo. Korzystają z niej największe światowe marki, warto więc wiedzieć czym jest biznes na licencji franczyzowej.
Marka Coccodrillo oprócz tradycyjnych sklepów uruchamia też placówki sezonowe. Pierwsze zaczynają działać już w kwietniu.
Teletorium unowocześnia swój model sprzedaży, wprowadzając m.in. wirtualnego sprzedawcę. Co zyskają na tym franczyzobiorcy?
Zanim zainwestujemy we własny biznes spróbujmy oszacować jego rentowność.
POPULARNE NA FORUM
Subway podsumowuje rok
Szczerze Państwu współczuje, dziękuję za informacje i życzę zdrowia
Wynajem kelnerów
Witam Co myślą Państwo o biznesie "wynajem kelnerów" do różnych lokali gastronomicznych (głównie myślę tutaj o hotelach gdzie ciągle potrzebują pracowników do...
Jedzenie na zamówienie
Warto mieć na uwadze firmę, która trudni się produkcja jak i sprzedażą warzyw świeżych, jak również przetworzonych. My do firmy zamawiamy do tej- www.intermaxphu.pl ....
Jedzenie na zamówienie
Jeśli chodzi o pizzę nic nigdy nie przebije pizzerii Amar! Ich pizza na dowóz w Bydgoszczy to najlepszy fast food w mieście. Lubię spotkać się ze znajomymi i zjeść...
Subway podsumowuje rok
Zdecydowanie odradzam SUBWAY jako sposób na biznes. Apeluję - omijajcie tę firmę z daleka! Zainwestowaliśmy wraz z mężem w działający lokal, który okazał się...
Subway - kanapki
Zdecydowanie odradzam SUBWAY jako sposób na biznes. Apeluję - omijajcie tę firmę z daleka! Zainwestowaliśmy wraz z mężem w działający lokal, który okazał się...
Catering dietetyczny Na Zdrowie - opłacalna inwestycja?
Jak można sobie pozwolić na taką opcję to dlaczego nie? Po zmianie pracy nie miałam kompletnie czasu na gotowanie bo ilosć obowiązków mnie przytłoczyła, ale chciałam...
Strona internetowe dla gastronomii i cateringu
Ciekawe propozycje daliście na temat asortymentu gastronomicznego. Nie jest to łatwy dział i są dość spore różnice cenowe i jakościowe. Według mnie w tej branży...