Metrohouse chce na Śląsk

Nowy salon franczyzowy otwarty w styczniu tego roku w Białymstoku.
Czwartek
26.01.2012
Agencja nieruchomości podpisała umowy, dzięki którym w pierwszej połowie roku powstanie pięć nowych biur.
 

Metrohouse & Partnerzy, firma postała w wyniku fuzji dwóch spółek, uruchomiła w 2011 roku pod swoim logo 11 biur. Nowe agencje powstały m.in. w Otwocku, Krakowie, Częstochowie, Łodzi i Elblągu. Ponadto dwa punkty własne – w Bytowie i Legionowie – zostały przejęte przez franczyzobiorców. Metrohouse podpisało już pięć kolejnych umów na placówki, które powstaną w bieżącym roku. W pierwszym kwartale ruszą agencje nieruchomości w Legnicy, Białymstoku i Toruniu, zaś w drugim kwartale w Kielcach i Bolesławcu. Finalizowane są także rozmowy z partnerami ze Szczecina, Tomaszowa Mazowieckiego i Ząbek pod Warszawą.

- W drugiej połowie roku planujemy wejście do Aglomeracji Śląskiej, bo wielu mieszkańców tego regionu pyta o współpracę z nami. Do tej pory spółka nie była obecna w tym regionie kraju - mówi Dorota Gierach-Nowak, dyrektor działu franczyzy Metrohouse & Partnerzy.

Firma oczekuje od swoich partnerów zaangażowania, motywacji, doświadczenia w zarządzaniu zespołem oraz kapitału niezbędnego do uruchomienia biznesu, który wynosi ok. 50 tys. zł. Środki te pokryją opłatę licencyjną (15 tys. zł), wyposażenie biura i rezerwę finansową na pierwszy okres działalności firmy. Franczyzodawca gwarantuje dostęp do systemu CRM, szkolenia, wizualizację wewnętrzną i zewnętrzną lokalu.

- Branża dąży do konsolidacji. Coraz trudniej jest działać na tym rynku w pojedynkę, dlatego swoją pozycję umacniają firmy sieciowe, które oferują ponadregionalny charakter usług, rozpoznawalną markę i sprawdzone narzędzia. Wszystkie te atuty sieci przyniosą 2012 roku dalszy rozwój systemów franczyzowych z branży nieruchomości - dodaje Dorota Gierach-Nowak.

(dw)


Daniel Wilk
dziennikarz