Dariusz Miłek wymyślił sklepy CCC i został miliarderem. Czy da się powtórzyć taki sukces - przeczytaj we Własnym Biznesie. Sprawdź, ile da się zarobić na firmie remontowej, salonie kosmetycznym, sklepie z telefonami komórkowymi, a ile na fermie kur. Dowiedz się jak pozycjonować stronę firmy w internecie.
 

W lutowym numerze 2/2012 (84)

Raport specjalny

Usta milczą, portfel śpiewa
Żeby zarabiać na muzyce, wcale nie trzeba odróżniać altu od altówki. Wyczucie taktu nie zawadzi jednak, kiedy weźmiemy się za otwieranie szkoły muzycznej czy wytwórni płytowej.

Moim zdaniem

Tylko nie ranking franczyzy
Często spotykamy się z manipulacjami, dlatego warto uważnie przyglądać się wszelkim statystykom i rankingom. Bardzo często mogą prowadzić do mylnych wniosków.

Nowe szanse dla myślących
Jak mawiał Brian Tracy, najbardziej opłacalne zajęcie na świecie to myślenie. Zapewne rozumiał przez to myślenie innowacyjne, które w przypadku działalności gospodarczej pozwala nam rozwijać się szybciej niż konkurencja.

Stało się

Cud, miód, Tusk, malina
Franczyza wygrywa z kryzysem.

Fakty Trendy

Hotelowy boom
Do Polski w czasie mistrzostw przyjedzie ponad milion turystów. Sieć hoteli Best Western nie chce przepuścić tej okazji.

Franczyzę w USA czeka dobry rok
Kolebka systemów franczyzowych po trzech latach posuchy znów zanotuje wzrosty. Liczba przedsiębiorstw we franczyzie powiększy się o blisko 2 proc.

Siła pięści zamiast argumentów?
Co piąty przedsiębiorca, który chce odzyskać swój dług, rozważa sięgnięcie po środki pozaprawne.

Lee Cooper zdejmie spodnie
Producent odzieży dywersyfikuje swoją ofertę. Postawił na jeans i akcesoria.

Firma z Google w ręku
Polscy przedsiębiorcy ciągle boją się internetu.

Operowe klejnoty
Sieć sklepów z biżuterią Diva kusi franczyzobiorców.

Zmierzch nad Sunset Suits
Producent garniturów utonął. Nie pomogła nawet franczyza, która miała być jego kołem ratunkowym.

Podróż z internetu
W pierwszym kwartale 2012 roku sieć biur turystycznych należących do spółki Ostatniemiejsca.pl będzie miała 75 placówek. Do końca roku firma zamierza mieć ich ponad 100.

Przedsiębiorca w drukarni
Pozyskanie franczyzobiorców i nowe projekty szkoleniowe – to plan na 2012 rok firmy Coffee News.

Eurocash bierze wszystko
Groszek, Milea, Lewiatan, Euro Sklep, ABC, Koliber – od grudnia te marki należą do Eurocashu. Handlowa spółka przejęła sieci franczyzowe Emperii i została niekwestionowanym liderem branży.

Kawa z Izraela
Międzynarodowa sieć kawiarni Aroma Espresso Bar będzie otwierać lokale w Polsce.

Butik zarabia na spadkach
Większość sklepów odzieżowych, ze względu na kryzys, stopniowo traci klientów. Butik zyskuje.

Wzrośnie spadnie

Polak rynkom nie ufa
Jako kochankowie są wierni, choć nudni. Jako pracownicy – lojalni, ale chorowici. A jacy są Polacy, kiedy przychodzi do inwestowania pieniędzy? Ostrożni czy nieświadomi? Oszczędni czy raczej bojaźliwi? Przedstawiamy inwestora polskiego portret własny.

Własny Biznes

Show wygrywa z talentem
– Nie jestem z tych, którzy mają potrzebę gromadzenia pieniędzy. Moim celem jest raczej dzielenie się pomysłami, po prostu twórczość – opowiada Halina Frąckowiak, piosenkarka, kompozytorka i autorka tekstów.

Supertemat

Biznes z aktywacją
Franczyzobiorcom z branży telekomunikacyjnej coraz trudniej zarobić – punktów sprzedaży przybywa, a klientów wprost przeciwnie. Na rynku poradzą sobie osoby doświadczone, nowicjusze muszą liczyć się z dużą konkurencją oraz przyzwyczajeniami klientów.

Klient na linii
Nie wystarczy znać się na telefonach, żeby móc je sprzedawać. Równie ważna jest znajomość oferty wszystkich operatorów i profesjonalne podejście do klienta.

Zysk na monitorze
Aby zostać franczyzobiorcą w branży IT, trzeba płynnie posługiwać się językiem informatyków i programistów.

Przegląd marek franczyzowych z branży telekomunikacyjnej, RTV/AGD i IT: Mzone, Orange MS Polska, Play KiM Group, Selfon, Teletorium, Telefonia Dialog, Mix electronics i Suder.

Katalog systemów franczyzowych i partnerskich

423 pomysły na biznes
Franchising, partnerstwo lub agencja to sposób na własny biznes. A własny biznes to najlepsza droga do satysfakcjonujących zarobków.

Moja Firma

Salony pedicure ostrzą pazury
Właściciele salonów kosmetycznych mają szanse na zyski pod warunkiem, że połączą usługi kosmetyczne z fryzjerskimi albo postawią na specjalizację.

Zysk murowany
Stereotyp niedokładnego i leniwego budowlańca odchodzi w zapomnienie. Zastępują go pracownicy solidni, terminowi, profesjonalni, którzy wiedzą, że tylko dzięki tym cechom zdobędą klienta.

Kebab się kręci
Chociaż polska wersja kebabu ma niewiele wspólnego z tureckim oryginałem, to już dawno wyparła z małych barów swojską zapiekankę i amerykańskiego hot doga.

Moja e-firma

Wsłuchaj się w biznes
W ciągu ostatnich kilku lat sprzedaż audiobooków wzrosła o kilkadziesiąt procent, ale na realne zyski sprzedawcy książek do słuchania będą musieli jeszcze poczekać.

Biznes Regionalny

Ferma z jajem
Produkcja jaj jest jak ich skorupka – wrażliwa na każde najmniejsze uderzenie. Może się okazać, że hodując przez półtora roku jedno stado niosek zarobimy 100 tys. zł, a na drugim tyle samo stracimy.

Biznes Style

Łatwopalni przedsiębiorcy
Na wypalenie zawodowe nie ma szczepionki ani lekarstwa. Na szczęście są sposoby, aby go uniknąć albo zdusić w zarodku.

Znana Marka

Canon: genialna kopia
Gdyby nie ciekawość konstruktora, nie byłoby dzisiaj firmy Canon. Pracę nad pierwszym japońskim aparatem fotograficznym rozpoczęto od... rozłożenia na części aparatu wyprodukowanego wcześniej w Niemczech.

Mój Franchising

Spożywczak w genach
Franczyzobiorcę, który prowadzi sklep od ponad 10 lat niewiele może już zaskoczyć. Jerzy Rogala, partner Delikatesów Centrum, talent do biznesu odziedziczył po przedsiębiorczych rodzicach.

Steki menedżera

Miliarder w butach CCC
Dariusz Miłek, założyciel firmy NG2, jest najmłodszym polskim miliarderem. Kolarz z Polkowic zbił fortunę na handlu butami. Teraz buduje galerie handlowe.

ABC Firmy

kierunek@klient
Jak dotrzeć z ofertą do klienta? Najszybciej przez mailingi i smsy. Jednak dostęp do narzędzi marketingowych nie gwarantuje sukcesu, jeżeli nie wykorzystuje się ich w prawidłowy sposób.

Masz firmę? Zapnij pasy
Prowadzenie firmy to rajd z wybojami. Lepiej więc zapiąć pasy i ubezpieczyć się na przyszłość.

Pnij się w górę
Pozycjonowanie strony firmowej w internecie jest jak zdobywanie twierdzy. Najpierw szturmujemy, by później okopać się i utrzymać swoją pozycję.

Pięta Biznesmęta

Potłuczona szklana kula
Saper myli się tylko raz. Nie sposób tego samego powiedzieć o analitykach i ekonomistach. Rynki dają tak wiele drugich szans, ile tylko potrzeba.

Miesięcznik Własny Biznes FRANCHISING możesz zamówić przez internet w księgarni portalu Franchising.pl (pojedyncze egzemplarze, prenumerata, numery archiwalne). Magazyn jest dostępny także w sprzedaży detalicznej w sieci salonów prasowych EMPiK, Inmedio / Relay, Kolporter, Ruch oraz FranPress.


Zasady i warunki zakupów

Prenumerata roczna - 12 numerów w promocyjnej cenie

Prenumerata obejmuje 12 kolejnych numerów miesięcznika "Własny Biznes FRANCHISING" i jest sprzedawana w promocyjnej cenie 59 zł. Zamawiający wybiera wydanie, od którego rozpocznie się okres prenumeraty. W pierwszej przesyłce wysyłamy miesięczniki, które ukazały się dotychczas. Kolejne numery będą nadawane w pierwszym dniu sprzedaży bezpośrednio z drukarni.

Koszt dostawy

Dostawa na terenie Polski jest bezpłatna, dotyczy to wszystkich produktów dostępnych na Franchising.pl. Koszt dostawy poza Polskę:

  • Europa (w tym Rosja, Turcja i Izrael) - 25 zł (w przypadku prenumeraty 300 zł);
  • Ameryka Północna i Afryka - 30 zł (w przypadku prenumeraty 360 zł);
  • Ameryka Południowa i Azja - 36 zł (w przypadku prenumeraty 432 zł);
  • Australia i Oceania - 50 zł (w przypadku prenumeraty 600 zł).

Warunki dostawy

Zamówienia wysyłamy w ciągu 2 dni roboczych po potwierdzeniu otrzymania zapłaty lub potwierdzeniu zamówienia pobraniowego. Zamówienia wysyłamy za pośrednictwem Poczty Polskiej. Czas dostawy zamówienia na terenie Polski to zazwyczaj od 1 do 5 dni roboczych. Czas dostawy kurierem Inpost to zazwyczaj 1-2 dni robocze. Przesyłki zagraniczne nadajemy wyłącznie Pocztą Polską. Czas dostawy zamówienia za granicę to zazwyczaj od 7 do 14 dni roboczych. 

Formy płatności

Lista dostępnych form płatności:

  • BLIK
  • Google Pay, Apple Pay, Masterpass,
  • karta: Visa, Mastercard, Maestro: (debetowa lub kredytowa),
  • bankowość internetowa: Alior Bank, Bank Nowy, BNP Paribas, BOŚ, Banki Spółdzielcze, CitiHandlowy, Crédit Agricole, Getin, ING, iPKO, Inteligo, mBank, Millennium, Nest Bank, Pekao, Plus Bank, Santander,
  • tradycyjny przelew bankowy: (potwierdzenie wpłaty otrzymujemy wraz z wyciągiem bankowym za dzień poprzedni),
  • pobranie: zapłata kurierowi Inpost przy odbiorze za dopłatą 9,50 zł.

Płatności BLIK i przez system bankowości internetowej realizowane są przez PayU S.A.

Proforma

Jeżeli potrzebują Państwo proformy do dokonania płatności przelewem prosimy o zamieszczenie informacji w uwagach podczas składania zamówienia. Proformę prześlemy na wskazany adres mailowy.

Zwroty i reklamacje

Prasa nie podlega zwrotom, w przypadku pozostałych artykułów nabywca może je zwrócić 14 dni od otrzymania przesyłki. Prosimy o odesłanie zwracanych artykułów na adres firmy podany poniżej. Pytania i reklamacje prosimy kierować na adres zakupy@franchising.pl lub telefonicznie na numer +48 22 560 80 22.

Dane firmy

PROFIT system Sp. z o.o.
ul. Brązownicza 16
01-929 Warszawa
NIP 5222550821, REGON 016299073, KRS:183748