Za dużo salonów depilacji

Sieć salonów fotodepilacji i fotoodmładzania Yasumi epil liczy 47 placówek.
Środa
01.02.2012
W Warszawie zamknęło się już kilka salonów fotodepilacji. Yasumi Epil zapewnia, że wie, jak chronić swoich partnerów przed konkurencją.
 

Moda na fotodepilację i fotoodmładzanie wdarła się do Polski przebojem pod koniec ubiegłej dekady i zyskała wielu sympatyków - zarówno wśród klientów, jak i przedsiębiorców, którzy w nowym trendzie zwietrzyli pomysł na biznes. Dziś sieci oferujące tego rodzaju usługi rosną jednak coraz wolniej. No+vello, lider rynku, w 2010 roku otworzył 89 salonów, w 2011 miał ich już ponad 100, ale ostatecznie zakończył rok poniżej tej liczby.

Najtrudniejszy jest rynek warszawski, który stał się w Polsce głównym obiektem zainteresowania zarówno sieci, jak i niezrzeszonych salonów kosmetycznych. Wysokie nasycenie rynku i osłabiony przez kryzys popyt spowodowały, że część przedsiębiorców musiała zrezygnować z działalności. Artur Kołecki, dyrektor ds. rozwoju w sieci Yasumi Epil przyznaje, że jego firma zabezpieczyła się na taką ewentualność.

- Od początku działalności mieliśmy ścisłe założenia dotyczące wyłączności terytorialnej poszczególnych franczyzobiorców. Dlatego ostatniego partnera w stolicy przyjęliśmy do sieci Yasumi epil w połowie ubiegłego roku i od tamtej pory nie nawiązujemy już współpracy z nowymi biorcami licencji na ten projekt w Warszawie – mówi Kołecki.

Yasumi epil na spowolnienie przyrostu placówek nie narzeka. W lipcu właściciele marki zapowiadali, że do końca 2011 roku otworzą w sumie 25 salonów fotodepilacji i fotoodmładzania. Plan udało się zrealizować z nawiązką - dziś mają już 47 punktów.

- Po pierwsze klientami naszych salonów od początku były osoby zamożniejsze, które nawet w czasie gorszej koniunktury gospodarczej dysponują relatywnie dużą siłą nabywczą – mówi Artur Kołecki. - Po drugie, mieliśmy świadomość, że ścisła specjalizacja w tej branży może być niebezpieczna dla biorcy. Dlatego oprócz fotoepilacji i fotoodmładzania powiększyliśmy naszą ofertę o całą gamę innych, pokrewnych usług, nie ograniczając w tym zakresie naszych partnerów.

 

Yasumi ma w swoim portfolio trzy sieciowe marki – fotoepilacyjny Yasumi epil, gabinety wyszczuplania i modelowania sylwetki Yasumi Slim, oraz najstarszy z nich, projekt partnerski pod logo Instytut Zdrowia i Urody.

(gum)


POPULARNE NA FORUM

Gabinet kosmetyczny

Witajcie, planuję otworzyć salon kosmetyczny wraz z fryzjerem i szukam takiego wózka http://ayala.com.pl/product/akcesoria/wozek-fryzjerski-viki/ Stacjonarnie we Wrocławiu....

93 wypowiedzi
ostatnia 24.05.2018
Zabiegi laserem depilacja w Poznaniu

Takie znieczulenie jest konieczne. Po co się męczyć?

21 wypowiedzi
ostatnia 22.05.2018
Zabiegi laserem depilacja w Poznaniu

Ja słyszałam o znieczuleniu maścią. Straszyli mnie, że depilacja bikini boli. Nie mogę się jednak z tym zgodzić jestem po 3 zabiegach depilacji laserowej bikini i...

21 wypowiedzi
ostatnia 21.05.2018
Stracili wiarygodność

No i wyszło jak zawsze....

4 wypowiedzi
ostatnia 17.05.2018
Zamiast etatu, własny salon urody

No nie wiem ,czy tak jest rzeczywiście. Moja znajoma zdecydowanie ceni sobie pracę na etacie, a po pracy prowadzi taki mini salon urody z dojazdem do klienta.

17 wypowiedzi
ostatnia 17.05.2018
Zamiast etatu, własny salon urody

Ja też założyłam niedawno warsztat kosmetyczny i czytałam trochę o oparach z kosmetyków na których się pracuje, okazuje się że nie są one bezpieczne gdy spędza...

17 wypowiedzi
ostatnia 16.05.2018
Skandaliczna współpraca z firmą JEAN LOUIS DAVID

Jakby ktoś szukał kredytu, aby wyjść z długów po takiej współpracy, polecamy taki oto ranking pożyczek: http://www.twojapierwszapozyczka.pl . Ceny w Jean Louis David...

7 wypowiedzi
ostatnia 16.05.2018
Branży kosmetycznej grozi zapaść

Też przewiduję prędzej rozkwit niż upadek tej branży. Wystarczy sprawdzić, ile trzeba czekać do kosmetyczki na wizytę... Oczywiście taką obfitość klientów mają...

19 wypowiedzi
ostatnia 10.05.2018