11.02.2012

Dialog sprzedawcy z klientem

Biznes na licencji Telefonii Dialog można prowadzić albo w pojedynkę albo jako menedżer zespołu.

Trans-Media, autoryzowany partner Telefonii Dialog, to niezależny operator telefonii stacjonarnej, dostawca internetu oraz usług multimedialnych. Pod logo firmy działa sześć placówek własnych oraz siedem licencyjnych. W styczniu i w lutym miały miejsce otwarcia punktów sprzedaży usług w Jeleniej Górze, Lublinie, Bydgoszczy i Olsztynie.

Łukasz Sankiewicz z Telefonii Dialog

Rynek usług telekomunikacyjnych rozwija się bardzo szybko. Usługi dostępne kilka lat temu tylko dla korporacji, dziś są już standardem dla indywidualnych klientów. W ofercie jest m.in. telewizja cyfrowa, video monitoring, taryfy łączące w jednym abonamencie telefon stacjonarny i komórkowy.
Łukasz Sankiewicz, dyrektor ds. sprzedaży Trans-Media

- Zawierana z nami umowa agencyjna jest bardzo elastyczna i pozwala partnerowi na zarządzanie zespołem sprzedaży lub na prowadzenie działalności jednoosobowej w małym mieście. Zależy nam na pozyskaniu do współpracy przedsiębiorców z województw dolnośląskiego, podkarpackiego, opolskiego i lubuskiego – wymienia Łukasz Sankiewicz, dyrektor ds. sprzedaży Trans-Media.

Podstawowymi wymogami firmy są umiejętność zarządzania firmą oraz zespołem pracowników. Mile widziane jest doświadczenie w kanale sprzedaży d2d (door 2 door), który polega na bezpośrednim kontakcie z klientem. Aby zostać partnerem Telefonii Dialog trzeba również uzyskać zaświadczenie o niezaleganiu z płatnościami wobec ZUS i Urzędu Skarbowego oraz zaświadczenie o niekaralności. Współpracę mogą podjąć także firmy, które już działają na rynku.

Inwestycja w biznes wynosi od 5 do 35 tys. zł i uzależniona jest od wielkości biura oraz liczby pracowników, którym należy zapewnić stanowisko do pracy – telefon i sprzęt komputerowy. Opłata licencyjna za jedno stanowisko pracy wynosi 1 tys. zł i pokrywa koszt szkolenia produktowo-sprzedażowego dla partnera i jego personelu. Ponadto właściciel licencji przekazuje materiały marketingowe, niezbędne oprogramowanie komputerowe oraz wspiera w procesie rekrutacji pracowników, bo ten etap zakładania firmy jest zdaniem Łukasza Sankiewicza najtrudniejszy.

(dw)

Udostępnij artykuł

Komentarze na forum

0