W styczniu 2012 roku zarejestrowano w Polsce 24,2 tys. nowych aut osobowych, czyli o 22,42 proc. więcej niż przed rokiem.
Czwartek
23.02.2012
Firma aukcyjna Promstar.pl otworzyła swój oddział w stolicy. Franczyzobiorcy mogą otworzyć biznes w pozostałych miastach wojewódzkich.
 

Promstar.pl zajmuje się organizacją aukcji samochodów poflotowych, poleasingowych i powindykacyjnych. Firma specjalizuje się w wycenach oraz sprzedaży pojazdów osobowych, dostawczych, ciężarowych oraz innych ruchomości, których potrzebują klienci. Do niedawna funkcjonował tylko jeden pilotażowy oddział aukcyjny w Krakowie.
- Na przełomie 2011 i 2012 roku otworzyliśmy placówkę w Warszawie - mówi Łukasz Sitarz, dyrektor zarządzający Promstar.pl. - Obecnie koncentrujemy się na ugruntowaniu naszej pozycji na stołecznym rynku. Wkrótce planujemy przekształcenie firmy w spółkę kapitałową oraz pozyskanie pierwszych biorców licencji.

Firma poszukuje franczyzobiorców gotowych do otwarcia i prowadzenia oddziałów aukcyjnych wyłącznie na terenie miast wojewódzkich za wyjątkiem Krakowa i Warszawy. Od partnerów wymaga doświadczenia w sprzedaży oraz dysponowania kapitałem rzędu 25 tys. zł. W zamian zapewnia m.in. pomoc w wyborze lokalizacji, dostęp do serwisu aukcyjnego oraz cykl szkoleń.

W przypadku szacowania wartości ruchomości m.in. samochodów, rzeczoznawca to osoba legitymująca się certyfikatem wydanym przez organizację, której jest członkiem. Takich organizacji w Polsce jest kilkanaście, w tym kilka międzynarodowych. Rzeczoznawcy w nich zrzeszeni działają wg. jednolitych zasad i praktyk. W Promstar.pl, podobnie jak w organizacjach np. Dekra czy PZMot, wykorzystywane są te same metody pracy.

- Wartość samochodu to nie tylko liczba. Podstawą jest wyczucie oraz doświadczenie, a nie schematyczne działanie. Taka umiejętność przychodzi z czasem i wykracza poza ramy jednego szkolenia. Jest to jeden z powodów, dla których w tej chwili nie przewidujemy certyfikacji – tłumaczy Łukasz Sitarz.

(boa)


Bolesław Adamiec, dziennikarz
Bolesław Adamiec
dziennikarz

POPULARNE NA FORUM

Imprezy integracyjne

Cześć, znalazłem firmę Raut która organizuje imprezy integracyjne dla firmy różnego porkoju od pikników po konferencje na prawdę warto właśnie sobie z socjalnych...

1 wypowiedzi
ostatnia 14.09.2018
Jaki internet do firmy?

Kasia31 No niestety często jest tak, że te mobilne mają limit i nawet jak nie wzrastaja opłaty to zwalnia net do minimum. Kiedyś próbowałam i nawet maila nie mogłam...

8 wypowiedzi
ostatnia 30.08.2018
Gadżety reklamowe - co zamówić?

Długopisy, kubki, to już przeżytek. Teraz lepiej postawić na coś co oryginalnego. Może np. power bank z logo firmy?

240 wypowiedzi
ostatnia 30.08.2018
Reklama w social media

Ja bardzo polecam pozycjnowanie bo dzięki niemu dotarłam do dużej liczby klientów ;) a pomogła mi w tym agencja z Wrocławia Proformat ;)

10 wypowiedzi
ostatnia 29.08.2018
Jak pozycjonować stronę internetową?

Myślę, że warto postawić na dobre, oryginalne teksty, odpowiednio zoptymalizowane pod SEO. Może warto też pomyśleć o prowadzeniu bloga.

188 wypowiedzi
ostatnia 29.08.2018
Jak pozycjonować stronę internetową?

Ja raz,że nie mam kompletnie czasu na to by to robić samemu. Dwa- wolałam zlecić pozycjonowanie swojej firmy , zaufanej agencji, która wczesniej dla mnie stworzyła...

188 wypowiedzi
ostatnia 26.08.2018
Gadżety reklamowe - co zamówić?

Jeśli chcesz zamówić gadżety lub upominki reklamowe, a nie wiesz jakie będą najlepsze dla twojej branży, to skontaktuj się z firmą Lemach lemach.pl. Ich doświadczenie...

240 wypowiedzi
ostatnia 24.08.2018
Gadżety reklamowe - co zamówić?

Moim zdaniem świetnym gadżetem reklamowym są kalendarze. Ogromny wybór z niesamowitymi możliwościami personalizacji znajdziesz na www.swiatkalendarzy.com

240 wypowiedzi
ostatnia 24.08.2018