29.02.2012

Myjnie rozkwitają na wiosnę

Kierowcy przygotowują swoje auta do wiosny. To młyn na wodę dla właścicieli myjni samochodowych Auto-Spa.

Wiosna to czas wzmożonego ruchu na myjniach, dlatego o inwestycji w taki biznes najlepiej pomyśleć wcześniej. Właścicielom myjni bezdotykowych pomaga także rosnący popyt na samodzielne i tańsze mycie. - Średni czas mycia pojazdu wynosi ok. 8-9 minut. To krócej niż w przypadku myjni panelowej, co ma zasadniczy wpływ na koszt usługi – przekonuje Sławomir Decewicz, prezes Auto-Spa, ogólnopolskiej sieci myjni bezdotykowych. – U nas samochód można umyć za 8 zł i to właśnie ten fakt docenili klienci, którzy pomimo kryzysu chętnie odwiedzali nasze myjnie.

Auto-Spa rozwija się zarówno w oparciu o myjnie własne, jak i franczyzowe. Najnowszy obiekt należący do operatora pojawił się w lutym w Dąbrowie Górniczej. To już druga myjnia pod brandem Auto-Spa w tym mieście. Właśnie na Śląsku firma rozwija się najprężniej, ale docelowo Auto-Spa ma ambicje zostać największą w Polsce siecią myjni bezdotykowych. Pomóc ma w tym reklama, w którą inwestuje operator.

Samochód w myjni Auto-Spa zlokalizowanej w sąsiedztwie marketu Tesco.

Rocznie w Polsce powstaje ok. 300 nowych myjni, przy czym coraz widoczniej rośnie zainteresowanie samoobsługowymi myjniami bezdotykowymi.

– Jako franczyzodawca zobowiązaliśmy się pomagać naszym partnerom w promocji ich działalności. Franczyzobiorcy mają w ten sposób więcej klientów, biznes jest rentowny, a my zyskujemy lojalnych partnerów, którzy są najlepszą reklamą Auto-Spa – dodaje Sławomir Decewicz.

Firma rozwija sieć franczyzową od marca 2011 roku. Swoim partnerom oferuje kilka wariantów współpracy. Franczyzobiorca może zakupić licencję na gotową myjnię w wybranej lokalizacji lub zbudować własną. Dzięki współpracy partnerskiej z dużymi sieciami handlowymi Auto-Spa ma do zaproponowania swoim partnerom ponad sto atrakcyjnych lokalizacji przy super i hipermarketach Tesco oraz sklepach POLOmarket.

(kb)

Udostępnij artykuł

Komentarze na forum

0

Karolina Kazuła

doradca we franczyzie
Napisz do autora