Pochodzące z Węgier Fornetti, tworzy w Polsce sieć minipiekarni już od 10 lat. W ofercie firmy znajdują się półfrancuskie i francuskie ciasteczka i słone przekąski.
Poniedziałek
05.03.2012
Fornetti będzie otwierać franczyzowe minipiekarnie w kolejnych miastach. Firma zmienia wizualizację lokali.
 

Gorące francuskie ciasteczka Fornetti można kupić w 300 minipiekarniach prowadzonych przez franczyzobiorców i partnerów firmy (250) oraz należących bezpośrednio do Fornetti (50). Od początku tego roku nowe punkty Fornetti powstały już w Szczecinie i Nowej Iwicznej.
- Teraz szukamy franczyzobiorcy do istniejącego już punktu w Łodzi. Na marzec zaplanowaliśmy również kolejne otwarcia. Swoją działalność wznowią też lokale, które obecnie przechodzą proces remodelingu – mówi Anna Jaruga, kierownik działu marketingu Fornetti.

Żeby otworzyć własną minipiekarnię trzeba dysponować kwotą 40-60 tys. zł, tyle bowiem kosztuje przygotowanie stoiska o powierzchni 10-12m2. Franczyzodawca nie pobiera żadnych opłat za przystąpienie do sieci, opłata marketingowa wynosi 5 proc. od miesięcznej kwoty zakupów produktów. Punkty sprzedaży pojawiają się w postaci wysepek albo sklepów w miejscu o dużym ruchu pieszym lub w supermarketach.

(mak)


Magdalena Krocz