Aby poszerzyć grono naszych klientek rozpoczęliśmy również współpracę z portalem zakupów grupowych, gdzie jako jedna z pierwszych firm w Polsce zaproponowaliśmy suknie ślubne, a następnie poszerzyliśmy ofertę o suknie wieczorowe - mówi Magdalena Sulwińska, właścicielka sieci salonów sukien ślubnych Madleine.
Czwartek
08.03.2012
Portale społecznościowe dają olbrzymie możliwości dotarcia do nowych klientów - mówi Magdalena Sulwińska, właścicielka sieci salonów sukien ślubnych Madleine.
 

Jak kształtuje się sytuacja na rynku sukien ślubnych w Polsce?
Salony sukien ślubnych w chwili obecnej przechodzą duże zmiany. Pierwszym problemem, z jakim musimy się zmierzyć jest kurczący się rynek – w dorosłe życie wchodzi powoli pokolenie niżu demograficznego, co wiąże się z systematycznym spadkiem sprzedaży. Nie bez znaczenia jest również kryzys gospodarczy, który swoim zasięgiem obejmuje kolejne dziedziny naszego życia i sprawia, że rozsądniej wydajemy każdą złotówkę. Poza tym na rynku robi się coraz tłoczniej, przybywa bowiem nowych salonów, a klienci mają większe wymagania dotyczące jakości materiałów i wzorów sukien ślubnych. Wychodzimy jednak naprzeciw konkurencji, wciąż zmieniamy swoją ofertę przystosowując ją do realiów rynku i gustów klientów. Pracujemy właśnie nad stworzeniem nowej oferty dla salonów franczyzowych z mniejszych miejscowości.

Salony sukien ślubnych Madleine postawiły również na marketing społecznościowy. Dlaczego zdecydowaliście się pozyskiwać nowych klientów za pośrednictwem Google+ i Facebooka?
Portale społecznościowe dają olbrzymie możliwości dotarcia do nowych klientów. Nowe kanały komunikacji pozwalają klientkom wyrazić opinię o naszych produktach. Facebook czy Google+ wykorzystujemy również jako miejsce szeroko zakrojonych działań promocyjnych informujących o naszych nowych kolekcjach, czy obniżkach cen. Aby poszerzyć grono naszych klientek rozpoczęliśmy również współpracę z portalem zakupów grupowych, gdzie jako jedna z pierwszych firm w Polsce zaproponowaliśmy suknie ślubne, a następnie poszerzyliśmy ofertę o suknie wieczorowe. Jest to dla nas i naszych partnerów świetna okazja na dotarcie do nowych klientów, a także ich przywiązanie do marki.

Rozmawiała (mak)


NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Jaki biznes się opłaci w 2018? /01.12.2017

Sprawdziliśmy, w jaki biznes warto zainwestować w nadchodzącym roku. Tłumaczymy, jak otworzyć i z sukcesem prowadzić spaghetterię, sklep z bielizną, pączkarnię, agencję Mikołajów, park trampolin oraz firmę sprzedającą kosze prezentowe. Opisujemy też sprawdzone franczyzy z branży usługowej. Radzimy, jak przeprowadzić remanent w firmie.

Franczyza - czym to się je? /27.10.2008

Franczyza to sposób na własny biznes pod znanym logo. Korzystają z niej największe światowe marki, warto więc wiedzieć czym jest biznes na licencji franczyzowej.

Kto może mieć McDonalda? /29.08.2015

Własny McDonald to nieosiągalny cel dla niejednego biznesowego marzyciela. Kto więc może mieć swojego McDonalda? Aneta Czaplicka ma pięć restauracji pod tym szyldem.

Jak odnieść sukces we franczyzie? /01.06.2018

Planujesz inwestycję w biznes franczyzowy? Podpowiadamy czym się kierować, żeby wybrać właściwą franczyzę dla siebie i odnieść sukces w biznesie. Analizujemy czy bardziej opłaca się otworzyć firmę transportową, piwny ogródek, drukarnię internetową czy firmę produkującą pościel. Ponadto prezentujemy 15 sprawdzonych pomysłów na sklep odzieżowy znanej marki. Zdradzamy 10 najczęstszych błędów franczyzobiorców. Radzimy, jakie triki marketingowe opłaca się zastosować, żeby sprzedać więcej. Zbigniew Inglot opowiada nam jak z małej firmy rodzinnej zbudować koncern znany niemal na całym świecie.

Wypożyczalnia samochodów: zysk na czterech kółkach /08.06.2015

Uruchomienie wypożyczalni samochodów jest kosztowne. Jednak wydatek szybko się zwraca, bo za kierownicą pożyczonego auta najczęściej siadają turyści, którzy podczas urlopu nie oszczędzają.