08.03.2012

Suknie ślubne z Google+

Portale społecznościowe dają olbrzymie możliwości dotarcia do nowych klientów - mówi Magdalena Sulwińska, właścicielka sieci salonów sukien ślubnych Madleine.

Jak kształtuje się sytuacja na rynku sukien ślubnych w Polsce?
Salony sukien ślubnych w chwili obecnej przechodzą duże zmiany. Pierwszym problemem, z jakim musimy się zmierzyć jest kurczący się rynek – w dorosłe życie wchodzi powoli pokolenie niżu demograficznego, co wiąże się z systematycznym spadkiem sprzedaży. Nie bez znaczenia jest również kryzys gospodarczy, który swoim zasięgiem obejmuje kolejne dziedziny naszego życia i sprawia, że rozsądniej wydajemy każdą złotówkę. Poza tym na rynku robi się coraz tłoczniej, przybywa bowiem nowych salonów, a klienci mają większe wymagania dotyczące jakości materiałów i wzorów sukien ślubnych. Wychodzimy jednak naprzeciw konkurencji, wciąż zmieniamy swoją ofertę przystosowując ją do realiów rynku i gustów klientów. Pracujemy właśnie nad stworzeniem nowej oferty dla salonów franczyzowych z mniejszych miejscowości.

Magdalena Sulwińska, właścicielka sieci salonów sukien ślubnych Madleine.

Aby poszerzyć grono naszych klientek rozpoczęliśmy również współpracę z portalem zakupów grupowych, gdzie jako jedna z pierwszych firm w Polsce zaproponowaliśmy suknie ślubne, a następnie poszerzyliśmy ofertę o suknie wieczorowe - mówi Magdalena Sulwińska, właścicielka sieci salonów sukien ślubnych Madleine.

Salony sukien ślubnych Madleine postawiły również na marketing społecznościowy. Dlaczego zdecydowaliście się pozyskiwać nowych klientów za pośrednictwem Google+ i Facebooka?
Portale społecznościowe dają olbrzymie możliwości dotarcia do nowych klientów. Nowe kanały komunikacji pozwalają klientkom wyrazić opinię o naszych produktach. Facebook czy Google+ wykorzystujemy również jako miejsce szeroko zakrojonych działań promocyjnych informujących o naszych nowych kolekcjach, czy obniżkach cen. Aby poszerzyć grono naszych klientek rozpoczęliśmy również współpracę z portalem zakupów grupowych, gdzie jako jedna z pierwszych firm w Polsce zaproponowaliśmy suknie ślubne, a następnie poszerzyliśmy ofertę o suknie wieczorowe. Jest to dla nas i naszych partnerów świetna okazja na dotarcie do nowych klientów, a także ich przywiązanie do marki.

Rozmawiała (mak)

Udostępnij artykuł

Komentarze na forum

0