09.03.2012

Wójcik u Wójcika

Znany satyryk z kabaretu Ani Mru Mru będzie przekonywał klientów Wójcik Fashion Group do zakupów ubranek w sklepach franczyzowych.

- Spoty reklamowe z udziałem popularnego kabareciarza będą emitowane na antenie ogólnopolskich telewizji. Chcemy w ten sposób umocnić pozycję marki Wójcik i poprawić jej rozpoznawalność. Jednocześnie kampania pomoże nam wypromować nowe produkty, które wprowadziliśmy do naszych sklepów – mówi Marek Szostak, dyrektor ds. marketingu i rozwoju Wójcik Fashion Group.

Od 25 lat Wójcik Fashion Group zajmuje się szyciem i sprzedażą ubrań dla dzieci i młodzieży. Jako jedna z niewielu szyje swoje ubrania w Polsce, dzięki temu może szybciej niż inne firmy zareagować na zmiany i wprowadzić na rynek nowe produkty. Firma sprzedaje swoje produkty w trzech sieciach sklepów – Wójcik, Hot Oil i Ceremony. Cała sieć sprzedaży liczy ponad 100 sklepów, 70 proc. to salony własne.

Marcin Wójcik z kabaretu Ani Mru Mru został twarzą marki Wójcik

Spoty z udziałem popularnego kabareciarza będą emitowane na antenie ogólnopolskich telewizji. Chcemy w ten sposób poprawić rozpoznawalność marki.
Marek Szostak, dyrektor ds. marketingu i rozwoju Wójcik Fashion Group

- W 2012 zamierzamy otworzyć 12 nowych sklepów, które pojawią się m.in. w Poznaniu i Legionowie. Poszukujemy również franczyzobiorców, którzy poprowadzą nasze sklepy m.in. w Radomiu i Rzeszowie – wymienia Marek Szostak.

Za przystąpienie do systemu franczyzowego grupa Wójcik nie pobiera żadnych opłat. Franczyzobiorca musi jednak dysponować środkami finansowymi umożliwiającymi przygotowanie lokalu 70-110 m2 oraz jego zatowarowanie. Wójcik pomaga swoim partnerom w wyborze lokalu oraz negocjacjach z najemcą, zapewnia im również wsparcie marketingowe i techniczne.

(mak)