Internet wspiera partnerów Printerii.pl

Środa
07.03.2012
Nowa platforma zakupowa ma ułatwić codzienną pracę franczyzobiorców sprzedających komponenty do regeneracji tonerów i kartridży.
 

Przez ostatnią dekadę działalność firmy Printeria.pl i jej franczyzobiorców koncentrowała się na sprzedaży papieru fotograficznego oraz komponentów do regeneracji zużytych kartridży i tonerów. Dziś operator sieci rozszerza ofertę o materiały biurowe i uruchamia serwis internetowy dla partnerów.

- Platforma Printeria24.pl umożliwia sprawdzanie kompatybilności materiałów eksploatacyjnych oraz zamawianie towaru online – tłumaczy Radosław Dobrowolski, kierownik działu handlowego Printeria.pl. - Nowy portal został zaprojektowany z myślą o rozwoju sieci i będzie stopniowo rozbudowywany o nowe moduły usprawniające codzienną pracę naszych partnerów.

Sieć Printeria.pl liczy jeden punkt własny i 10 franczyzowych. Docelowo planowane jest uruchomienie 40 sklepów w całej Polsce.

Sieć Printeria.pl liczy jeden punkt własny i 10 franczyzowych. Tegoroczne plany przewidują jej powiększenie o kolejne 6-8 placówek. Docelowo planowane jest uruchomienie 40 sklepów w całej Polsce.

- Stale wprowadzamy nowości w asortymencie, aby być na bieżąco z zapotrzebowaniem rynku. Planowany import i wielkość produkcji na miejscu w tym roku znacznie przekroczy wielkości z roku ubiegłego co korzystnie odbije się na cenach zakupu towarów przez naszych partnerów franczyzowych – zapowiada Dobrowolski.

Minimalna kwota inwestycji we franczyzowy punkt pod szyldem Printeria.pl to 15 tys. zł. Obejmuje m.in. opłatę licencyjną, szkolenie, materiały reklamowe oraz zestaw akcesoriów i urządzeń wykorzystywanych w procesie regeneracji kartridży.

- Placówka musi być zlokalizowana w miejscowości od 30 tys. mieszkańców. Franczyzobiorcy sami dobierają lokal według swoich możliwości finansowych. Jedyny wymóg jest taki, by placówka składała się z dwóch części – handlowej i serwisowej. Wielkość lokalu powinna kształtować się w przedziale 20 do 40 metrów kwadratowych – mówi Radosław Dobrowolski.

(gum)


POPULARNE NA FORUM

Usługi dla franczyzodawców - rozliczanie, inwentaryzacje

Takimi rzeczami może zająć się już – i to bardzo kompetentnie, odciążając nas z masy obowiązków i usprawniając ogólne funkcjonowanie lokalu – odpowiednie...

8 wypowiedzi
ostatnia 20.07.2018
Gadżety reklamowe - co zamówić?

Ciekawe są breloczki do kluczy, albo pendrivy. Sam dostałem taki gadżet i czasem z niego korzystam.

237 wypowiedzi
ostatnia 18.07.2018
Szkolenie z zakresu bhp

Przeważnie szkolenia z zakresu bhp powinny być organizowane przez firmy z dużym doświadczeniem. W przypadku firm mniej znanych, usługi są gorsze.

2 wypowiedzi
ostatnia 18.07.2018
Reklama w social media

Everything is great, which prompts the scattering of the organization's name, business and brand. It can even be a move up eg created on some preparation or publicizing...

9 wypowiedzi
ostatnia 18.07.2018
Reklama w social media

Nie skupiałbym się tylko na Social Media. Według mnie fajny pomysł mieli Ci od platformy Whitepress...

9 wypowiedzi
ostatnia 17.07.2018
Jaka drukarnia online?

Teraz bardzo popularne stają się drukarki 3d i to własnie w nich widziałbym przyszłość. Coraz więcej firm zajmuje się świadczeniem usług, które są związane...

139 wypowiedzi
ostatnia 17.07.2018
Jaka drukarnia online?

Teraz bardzo popularne stają się drukarki 3d i to własnie w nich widziałbym przyszłość. Coraz więcej firm zajmuje się świadczeniem usług, które są związane...

139 wypowiedzi
ostatnia 17.07.2018
Jaka drukarnia online?

Teraz bardzo popularne stają się drukarki 3d i to własnie w nich widziałbym przyszłość. Coraz więcej firm zajmuje się świadczeniem usług, które są związane...

139 wypowiedzi
ostatnia 17.07.2018