08.03.2012

Od przedszkolaka do mistrza świata

Franczyzobiorca Przedszkoliada.pl, organizatora zajęć ruchowych dla dzieci, zainwestuje w biznes niecałe 2 tys. zł.

Przedszkoliada to ogólnopolski program zajęć ruchowych dla dzieci w wieku przedszkolnym, który ma na celu poprawę kondycji fizycznej i koordynacji ruchowej dzieci, ale także integrację z rówieśnikami. Zajęcia we wszystkich ośmiu placówkach własnych oraz 67 franczyzowych odbywają się według tego samego standardu i prowadzone są przez wykwalifikowanych instruktorów.

- Chcielibyśmy objąć swoim zasięgiem cały kraj, a tym samym jak największą liczbę przedszkolaków. Do realizacji tego celu zapraszamy lokalnych franczyzobiorców - mówi Michał Kłosiński, project manager. - Nasz system nie wymaga dużej inwestycji, ale za to sporego zaangażowania, dlatego poszukujemy osób, które mają lub miały styczność ze sportem i doświadczenie w kontaktach z dziećmi.

Dzieci na zajęciach Przedszkoliady.

Firma realizuje obecnie akcję promującą aktywną formę spędzania czasu wśród dzieci - Przedszkoliada Tour 2012. Z cyklu 10 zaplanowanych eventów, odbyło się już 5. Kolejny będzie miał miejsce w Łodzi.

Poza podstawowym programem zajęć ruchowych ”Przedszkole i piłka” firma organizuje imprezy pod nazwą „Przedszkoliada event”. Nie ma opłaty licencyjnej za przystąpienie do sieci, natomiast opłata bieżąca wynosi 12 proc. miesięcznych przychodów. Początkowa inwestycja franczyzobiorcy polega głównie na wyposażeniu osób prowadzących zajęcia w sprzęt sportowy, w tym piłki, znaczniki i pachołki, co będzie kosztowało niespełna 2 tys. zł. Do obowiązków partnera należy także produkcja plakatów i materiałów promocyjnych lub zakupienie ich bezpośrednio od centrali sieci.

Głównym zadaniem franczyzobiorcy jest wyszukiwanie przedszkoli zainteresowanych współpracą oraz pozyskiwanie i koordynacja pracy instruktorów. By trafić do klientów, przedsiębiorca musi najpierw nawiązać współpracę z przedszkolem, w którym będą prowadzone zajęcia i które weźmie udział w corocznym evencie.

- Poszukujemy także firm, które byłyby zainteresowane promocją na organizowanych przez nas zajęciach i imprezach. Logotypy partnerów będą mogły pojawiać się w halach sportowych, w których będą organizowane eventy, na koszulkach dzieci i instruktorów oraz na wszystkich pozostałych nośnikach komunikacyjnych naszego systemu, w tym na stroju głównej maskotki systemu - kangura Przedszkoliady - dodaje Michał Kłosiński.

Do końca bieżącego roku Przedszkoliada chce prowadzić zajęcia w 200 placówkach w całym kraju, a także poza jego granicami. Firma szykuje ekspansję do Czech.

(boa)

Udostępnij artykuł

Komentarze na forum

0

Bolesław Adamiec

dziennikarz
Napisz do autora