16.03.2012

Myjnia na zawołanie

Szeroka oferta mobilnych myjni SteamArt umożliwia prowadzenie nawet pięciu punktów w jednym mieście.

SteamArt Mobile to sieć myjni parowych, która oprócz mycia aut oferuje także wiele innych specjalistycznych usług, na przykład czyszczenie oczek wodnych, maszynowni czy silników. Oprócz Polski, gdzie firma prowadzi cztery myjnie własne oraz 80 franczyzowych, ma też po jednej placówce na terenie Danii, Anglii i Irlandii.

- Poza powiększeniem liczby franczyzobiorców, za cel na ten rok stawiamy sobie zwiększanie rozpoznawalności marki – mówi Błażej Napieralski, dyrektor handlowy SteamArt. - W tym celu prowadzimy wiele akcji promocyjnych, a największy nacisk kładziemy na rozpowszechnienie portalu ZamowMycie.pl, gdzie konsument może on-line zamówić usługę mycia bądź czyszczenia.

Pani ze SteamArt myje samochód.

Do końca bieżącego roku sieć przewiduje powiększyć swoją liczebność do około 170 jednostek. W tym celu poszukuje franczyzobiorców na terenie całej Polski, niezależnie od wielkość miasta. Najbliższe otwarcia mobilnych myjni będą miały miejsce w Bielsku Białej, Wrocławiu i Kłodzku.

Każda jednostka franczyzowa ma zapisany w umowie obszar wyłączności terytorialnej. Jego wielkość określają przeprowadzone wcześniej badania rynku. Dla przykładu, w mieście liczącym 150 tys. mieszkańców może działać od trzech do pięciu myjni, nie konkurujących ze sobą.

- Duże zagęszczenie naszych jednostek jest możliwe, ponieważ nieustannie poszerzamy zakres świadczonych usług, a tym samym docelową liczbę klientów – dodaje Błażej Napieralski - Dzięki stale rosnącej liczbie jednostek jesteśmy gotowi na podejmowanie kolejnych rozmów z partnerami ogólnopolskimi na świadczenie usług mycia, czyszczenia czy prania, które następnie zlecamy naszym franczyzobiorcom.

Niezależnie od lokalizacji franczyzobiorca wspomagany jest przez sieć, otrzymując od kilku do kilkudziesięciu zleceń w tygodniu. Zlecenia te obejmują zarówno klientów indywidualnych, jak i korporacyjnych.

- Franczyzobiorca przede wszystkim powinien wykazywać zaangażowanie i przedsiębiorczość. Tworząc sieć stawiamy na ludzi komunikatywnych, godnych zaufania, gdyż to oni są naszą wizytówką przed klientem. Poza sprzedażą jednostek mobilnych w ramach systemu franczyzowego uruchamiamy wiele mobilnych myjni działających w systemie partnerskim – zaznacza Błażej Napieralski.

Nakłady finansowe niezbędne do przystąpienia do sieci to kwota minimum 6000 zł, która pozwoli rozpocząć całą procedurę leasingową. Kandydat na franczyzobiorcę nie potrzebuje generować kosztów w postaci lokalu ponieważ miejscem jego pracy jest lokalizacja wskazana przez klienta, a narzędziem pracy jednostka mobilna wyposażona w niezbędny do tego sprzęt.

(boa)

Udostępnij artykuł

Komentarze na forum

0

Bolesław Adamiec

dziennikarz
Napisz do autora