03.04.2012

Firma po męsku

Sprzedażą powłok ochronnych Speedliner zajmują się głównie mężczyźni. Biznes można połączyć z prowadzeniem warsztatu samochodowego.

- Nasi dealerzy zajmują się nanoszeniem powłok polimerowych na rożne powierzchnie, dzięki temu znacznie podnoszą swą wartość użytkową i estetyczną. Usługa znajduje zastosowanie w przypadku samochodów terenowych, przyczep, łodzi, basenów, maszyn specjalistycznych, czyli wszędzie tam gdzie występuje duże tarcie. Wyłożenie przestrzeni ładunkowej samochodu kosztuje ok. 2 tys. zł - wyjaśnia Krzysztof Dzięcioł doradca handlowy w firmie Polmecanic, wyłącznego dystrybutora marki Speedliner.

Samochód z powłoką ochronną Speedliner.

Polimer stosowany przez partnerów Speedliner chroni pokrywany pojazd przed uszkodzeniami.

Najlepiej jeśli przedsiębiorca prowadzi biznes w okolicy warsztatów samochodowych, lakierniczych czy myjni w mieście powyżej 20 tys. mieszkańców. Partner musi zainwestować ok. 16 tys. zł - ale tylko do końca maja, tj. na czas trwania promocji. Później cena zostanie powiększona o wartość VATu. Cena ta zawiera w sobie specjalistyczny sprzęt do wykonania usługi, szkolenie, oznakowanie punktu i materiały marketingowe. Obecnie pod logo Speedliner funkcjonuje 9 placówek, w tym 8 franczyzowych.

- Wiosną planowane są dwa kolejne otwarcia: w stolicy i na Pomorzu. Najczęściej partnerami są mężczyźni w wieku 25-50 lat, ale biznes nie ma wymagań dotyczących konkretnego doświadczenia i wykształcenia - dodaje Krzysztof Dzięcioł.

(dw)

Udostępnij artykuł

Komentarze na forum

0