Multibrand i korner

Pod marką Diverse sprzedawane są ubrania młodzieżowe inspirowane nowojorską kulturą i stylem życia. CLTN to odzież sportowa przeznaczona dla snowboarderów i kitesurferów, zaś Iridium to odzież dla profesjonalnych sportowców.
Poniedziałek
02.04.2012
Diverse będzie otwierał sklepy multibrandowe. Firma przygotowała również ofertę dla przedsiębiorców z cieńszym portfelem.
 

Właścicielem marki Diverse jest spółka Etos, która w swoim portfolio ma również marki: CLTN oraz Iridium. Firma wprowadziła na rynek nowy format sklepów – Diverse Multibrand, które będą miały 500-700 m2 powierzchni.
- Marki należące do Etos zajmują w nich ok. 50 proc. powierzchni sprzedaży. Pozostała powierzchnia przeznaczona jest pod produkty komplementarne takich marek jak New Zealand Auckland, Alcott, czy Broadway - mówi Marek Jamroż, dyrektor ds. rozwoju firmy Etos. - Sklepy multibrandowe będą powstawać w galeriach handlowych największych polskich miast. W ciągu najbliższych trzech lat chcemy otworzyć 15 sklepów tego formatu.

Diverse przygotował również propozycję niskobudżetową. To oferta przeznaczona dla franczyzobiorców z mniejszych miast oraz osób, które posiadają lokale w mniej prestiżowych punktach. W taki sposób może być otwierany zarówno pełno wymiarowy sklep, jak i korner, czyli stoisko w sklepie multibrandowym. O tym, czy punkt będzie otwierany w wersji niskobudżetowej decyduje Etos biorąc pod uwagę stan techniczny oraz lokalizację.

W Polsce działają 152 sklepy Diverse, z których 66 prowadzą franczyzobiorcy. Do końca 2012 roku sieć ma powiększyć się o 13 nowych sklepów, pięć z nich trafi w ręce franczyzobiorców. Na kwiecień zaplanowane jest otwarcie sklepu w Gorzowie Wielkopolskim, a w maju do sieci dołączy sklep w Kielcach oraz sklep w koncepcji Diverse Multibrand w Starym Browarze, o powierzchni 561 m2.

Opłata licencyjna wynosi 16 tys. zł, w zależności od wielkości sklepu oraz standardu pomieszczeń na adaptację i wyposażenie lokalu trzeba przeznaczyć 1,5-2,5 tys. zł. Sklepy Diverse mają 80-300 m2, ich powierzchnia zależy od wielkości miasta i atrakcyjności lokalizacji. Etos zapewnia pomoc w adaptacji i aranżacji lokalu oraz w rekrutacji personelu. Franczyzobiorca oraz jego pracownicy przechodzą cykl szkoleń wdrażających standardy firmy. Towar udostępniany jest franczyzobiorcy na zasadzie depozytu, więc nie musi on angażować w jego zakup własnych środków finansowych.

(mak)


POPULARNE NA FORUM

Moodo - czy warto inwestować?

To Modoo to ciekawa rzecz. _________________ < a href="http://pracelicencjackieinformatyka.org.pl/wyglada-pisanie-prac-dyplomowych/"> Pisanie prac dyplomowych z informatyki

91 wypowiedzi
ostatnia 20.04.2018
Atlantic w Manufakturze

Sklepy Atlantica wyglądają pięknie. _______________________ pracelicencjackieinformatyka.org.pl

5 wypowiedzi
ostatnia 20.04.2018
Sklep z bielizną w dużej galerii - opłaca się?

Moim zdaniem nie. Sklepy w galeriach nie są w stanie konkurować cenowo z...

9 wypowiedzi
ostatnia 20.04.2018
Ile można zarobić w odzieżówce?

W sprzedaży nigdy nie ma granicy. I to jest piękne po prostu. ________________________ http://pracelicencjackieinformatyka.org.pl/

20 wypowiedzi
ostatnia 20.04.2018
Ile można zarobić w odzieżówce?

I'm a 16 year old person and I need to begin an apparel business, for example, PacSun, Guess, Gap, and so on.! The main issue is.. I don't know where to begin! I'm...

20 wypowiedzi
ostatnia 20.04.2018
Ile można zarobić w odzieżówce?

I'm a 16 year old person and I need to begin an apparel business, for example, PacSun, Guess, Gap, and so on.! The main issue is.. I don't know where to begin! I'm...

20 wypowiedzi
ostatnia 20.04.2018
Sprzedaż ubrań z PRIMARKA w Polsce

Nigdy nie słyszałem o tej marce. ____________________________ Kosmetologia - prace magisterskie

2 wypowiedzi
ostatnia 16.04.2018
Moodo - czy warto inwestować?

Czy to Moodo to nie jest jakieś centrum, co padło w Warszawie? ________ kosmetologia-prace-magisterskie.atspace.cc/

91 wypowiedzi
ostatnia 16.04.2018
zobacz więcej na forum