30.03.2012

Wzrosną zyski Da Grasso

Największa w Polsce sieć pizzerii jeszcze przed Euro 2012 umożliwi składanie zamówień przez internet. Franczyzobiorcy zarobią więcej.

Sieć Da Grasso podpisała umowę z firmą Tastysoft, która ma opracować i wdrożyć nową platformę internetową pizzerii. Wart kilkaset tysięcy złotych projekt umożliwi klientom składanie zamówień przez internet oraz realizowanie płatności on-line. System geolokalizacji pomoże wskazać najbliższą pizzerię, przez co skróci się czas oczekiwania na dostawę. Platforma ma być również dostępna na innych urządzeniach mobilnych. Jej premiera zaplanowana jest na początek czerwca.

Odbieranie zamówienia w Da Grasso.

Od początku roku otwarto cztery pizzerie Da Grasso, a jeszcze wiosną mają powstać cztery kolejne. Sieć chce utrzymać tempo rozwoju i uruchamiać 20 nowych lokali rocznie.

- Obserwując rynek zamówień on-line możemy oszacować, że wprowadzenie tego typu rozwiązania może zwiększyć obroty lokali sieci o ok. 10 proc. w pierwszym roku. Przy odpowiedniej kampanii informacyjnej wzrost ten może być jeszcze większy - mówi Wioletta Klimczyk, członek zarządu Da Grasso.

Niektóre z konkurencyjnych sieci już wprowadziły podobne rozwiązania. Są to m.in.: Domino's Pizza czy Pizza Dominium. Firmy, które nie chcą inwestować we własną platformę mogą nawiązać współpracę z portalem specjalizującym się w zamówieniach online. Na PizzaPortal.pl dostępne są oferty takich sieci jak Pizza Hut, Biesiadowo, Pizza Dominium czy samego Da Grasso. Z portalem współpracuje już ponad 1000 restauracji w Polsce.

Firma Tastysoft przygotowuje również nowy system komunikacji wewnętrznej w firmie. Przyspieszony obieg informacji pomiędzy centralą i franczyzobiorcami ma ulepszyć koordynację działań marketingowych.

(boa)

Udostępnij artykuł

Komentarze na forum

0

Bolesław Adamiec

dziennikarz
Napisz do autora