30.03.2012

Doradca kosmetyczny

O nowych inwestycjach na rynku kosmetycznym w Polsce opowiada Wojciech Banasik z firmy Lanwar Cosmetics rozwijającej koncepty Crème Bar i Parfum Bar.

W jakie sektory rynku kosmetycznego warto dziś inwestować?
Na rynku kosmetycznym coraz bardziej popularne są produkty naturalne. Jak widać po rozwijających się firmach również z Polski, rynek kosmetyczny w dalszym ciągu pozostaje bardzo dynamiczny, a to natomiast przekonuje do ciągłego inwestowania w jakość i innowacyjność. To właśnie te dwa czynniki dają przewagę na rynku o tak dużej konkurencji. Natomiast najważniejsze rzeczy, które przesądzają o sukcesie sklepu kosmetycznego to miejsce i personel. Niezmiernie ważnym elementem jest ponadto świadomość klientów co do marki i produktów czego nieodzownym czynnikiem jest reklama.

Wojciech Banasik z firmy Lanwar Cosmetics.

Wojciech Banasik z firmy Lanwar Cosmetics rozwijającej koncepty Crème Bar i Parfum Bar.

Jakie są plany rozwoju firmy na najbliższe miesiące?
W chwili obecnej zasięg firmy Lanwar Cosmetics to Polska, Niemcy, Rumunia, Węgry, Słowacja, Rosja, Ukraina. Firma posiada także kilkanaście stoisk Parfum Bar w Polsce i kilkadziesiąt za granicą. Naszym celem jest otwarcie przedstawicielstw w kolejnych krajach Europy, jak i również na rynku amerykańskim i wschodnioazjatyckim. Na rezultaty tego przedsięwzięcia trzeba jeszcze poczekać, ale rokowania są optymistyczne.

Jak wygląda dobieranie usługi do klienta?
Za pomocą profesjonalnej aparatury diagnozujemy stan skóry twarzy klienta, a następnie dobieramy krem membranowy Crème Bar visage parfait. Do tego kremu dolewane są substancje aktywne, które wspomagają działanie kremu dokładnie w tych właściwościach, które wyszły z badania. Jednym słowem klient-pacjent otrzymuje własną recepturę kremu. W obecnej chwili funkcjonują dwa punkty konsultacyjne: w Galerii Handlowej Malta w Poznaniu i w Magnolia Park we Wrocławiu. Po trzech miesiącach pracy widzimy potencjał tego projektu, a jakość produktów została potwierdzona nie tylko poprzez własne badania, ale również przez niezależnych ekspertów z dziedziny kosmetologii.

rozmawiał (boa)

Udostępnij artykuł

Komentarze na forum

0