03.04.2012

Rekrutacja w Leonardo

Partnerem Leonardo School mogą zostać zarówno przedsiębiorcy, którzy chcą wzbogacić ofertę swojej placówki, jak i nowicjusze.

Oferta Leonardo School skierowana jest do dzieci w wieku od niemowlęcia do 13 roku życia. Kursy języka angielskiego prowadzone są wg autorskiej metody Leo English, która polega na nauce języka obcego poprzez pobudzanie wyobraźni, zmysłów i emocji dziecka w trakcie zabawy. Oprócz kursów językowych, w szkołach Leonardo School prowadzone są także zajęcia Leo Maniak i Leo Maluch pomagające dzieciom w nauce czytania, ortografii i szybkiego zapamiętywania.

Sala lekcyjna Leonardo School.

Kwota inwestycji potrzebna do uruchomienia placówki Leonardo School waha się od 20 do 45 tys. zł. Obecnie w sieci działa 26 ośrodków partnerskich, a docelowo na terenie Polski ma ich powstać 150. Na zdjęciu przykładowa sala zabaw w szkole Leonardo.

– Zajęcia rozpoczynają się we wrześniu, czyli tak jak rok szkolny w placówkach państwowych – mówi Katarzyna Rojkowska, twórca i współautor metod nauczania marki Leonardo School. - Już w połowie sierpnia zaczynamy rekrutację klientów. Wtedy też uruchamiamy nowe placówki.

Obecnie pod szyldem Leonardo School działa 26 ośrodków partnerskich. Do końca 2012 planowane jest powiększenie sieci o kolejne 5-10 szkół. Docelowo na terenie Polski ma powstać 150 placówek posiadających pełną ofertę Leonardo School albo tylko wybrane jej elementy.

– Poszukujemy partnerów w dużych i małych miastach. Interesują nas zarówno przedsiębiorcy, którzy już prowadzą działalność w branży edukacyjnej i pragną wzbogacić swoją ofertę, jak i ci, którzy chcą od podstaw stworzyć własny ośrodek – dodaje Katarzyna Rojkowska.

Kwota inwestycji potrzebna do uruchomienia placówki Leonardo School waha się od 20 do 45 tys. zł. W kwocie tej uwzględniona jest opłata licencyjna w wysokości od 3 do 8,5 tys. zł, w zależności od wybranej formy współpracy. W ramach licencji franczyzobiorca otrzymuje prawo do korzystania z marki Leonardo School z wyłącznością terytorialną, promocję firmy w bazie partnerów Leonardo School, szkolenie dla dwóch osób z administracji i promocji, szkolenie metodyczne dla lektorów i trenerów oraz wzory materiałów reklamowych.

(boa)

Udostępnij artykuł

Komentarze na forum

0

Bolesław Adamiec

dziennikarz
Napisz do autora