17.04.2012

Kredyt w Credit Agricole

Po rebrandingu Lukas Banku nowa marka pracuje nad poprawą rozpoznawalności i koncentruje się na budowie sieci biur kredytowych.

Credit Agricole Bank Polska może pochwalić się siecią 387 własnych oddziałów i 53 partnerskimi. W tym roku bank nie planuje otwierania nowych placówek partnerskich, w przeciwieństwie do biur kredytowych. Druga forma biznesu prowadzona we współpracy z Credit Agricole jest tańsza, bowiem wymaga czterokrotnie mniejszej inwestycji niż w placówkę partnerską, czyli 20 tys. zł. Od przedsiębiorców wymagane jest doświadczenie w branży finansowej, minimum średnie wykształcenie, zaangażowanie, umiejętność szybkiego uczenia się i dostosowanie do zasad panujących w firmie.

Witryna placówki Credit Bank.

Credit Agricole Bank Polska po rebrandingu Lukas Banku osiągnął na koniec lutego niemal 79 proc. rozpoznawalność. To zasługa kampanii, której twarzą była Juliette Binoche, francuska aktorka polskiego pochodzenia.

Optymalna powierzchnia biura kredytowego wynosi 30-50 m2. Bank kładzie nacisk na współpracę z partnerami z małych i średnich miejscowości – do 30 tys. mieszkańców oraz tam, gdzie nie ma własnych placówek bankowych. Punkty powinny być otwierane w centrum miasta oraz przy ulicach, gdzie znajduje się dużo firm usługowych i sklepów. W pakiecie dedykowanym dla partnerów prowadzących zarówno placówki partnerskie, jak i biura kredytowe znajdują się m.in. szkolenia, oprogramowanie, podręcznik operacyjny a także możliwość udziału w konkursach i spotkaniach sprzedażowych.

- Z badań przeprowadzonych na nasze zlecenie przez niezależny instytut badawczy Millward Brown SMG/KRC wynika, że marka Crédit Agricole osiągnęła na koniec lutego niemal 79 proc. rozpoznawalność, a ponad 50 proc. konsumentów uważa bank za instytucję finansową godną zaufania i oferującą usługi najwyższej jakości – mówi Jacek Drewicz, dyrektor departamentu dystrybucji pośredniej w Credit Agricole Bank Polska. - To bardzo dobry wynik, który osiągnęliśmy w ciągu zaledwie trzech miesięcy od debiutu naszej nowej marki. Intensywna kampania wizerunkowa, której twarzą była Juliette Binoche została przez klientów dobrze przyjęta. Koszty rebrandingu placówek pokrył Credit Agricole, oferta partnerska nie uległa zmianie.

(dw)

Udostępnij artykuł

Komentarze na forum

0