17.04.2012

Na e-sklepie franczyzobiorcy nie stracą

RuckZuck, sieć sklepów z drzwiami i podłogami, uruchomiła sprzedaż internetową. Mimo tańszej oferty partnerzy nie martwią się o zyski.

Firma, pod logo której działa ponad stu franczyzobiorców, otworzyła nowy sklep – tym razem wirtualny. Realizacja zamówień odbywa się dzięki specjalnej aplikacji. W ten sposób klient oszczędza swój czas oraz pieniądze, bowiem produkty są tańsze niż w sklepie stacjonarnym. Niektórzy właściciele sklepów RuckZuck mogli obawiać, czy część sprzedaży nie przeniesie się do internetowej kasy.
- Partnerzy zgodzili się na takie warunki. W dzisiejszych czasach trudno funkcjonować bez sprzedaży internetowej. Pozyskanie klienta przez e-sklep jest dużo prostsze - klient sam przechodzi cały proces sprzedażowy, nie jest do tego potrzebny pracownik, obsługa jest skrócona do minimum. Klient odbierający towar w sklepie stacjonarnym ma możliwość uzyskania dodatkowych fachowych porad sprzedawcy, zaś sprzedawca ma możliwość zaproponowania i sprzedaży wszystkich dodatkowych akcesoriów, produktów oraz innych usług, w tym montażu - mówi Katarzyna Śliwińska, manager ds. marketingu i reklamy w RuckZuck.

Sklep RuckZuck.

Do zadań franczyzobiorcy sklepów stacjonarnych RuckZuck należy m.in. zorganizowania niezbędnego wyposażenia sklepu (kasa fiskalna, komputer, drukarka), zapewnienie usługi transportu do klienta oraz znalezienie ekipy montażystów.

- Prace nad sklepem trwały blisko rok, a to dlatego, że z założenia projekt miał być najbardziej profesjonalny. Na bieżąco śledzimy statystki dotyczące naszego e-sklepu i stale go ulepszamy, aby zakupy w nim były łatwe, szybkie i przyjemne. Szacujemy, że dość szybko osiągniemy wyniki sprzedaży porównywalne do osiąganych w dobrze prosperującym sklepie stacjonarnym RuckZuck. W kwietniu rozpoczęła się kampania reklamowa zarówno w prasie jak i w internecie, co już po 2 tygodniach przyniosło efekt w postaci ponad 5 tys. wejść do sklepu - dodaje Katarzyna Śliwińska.

Zainteresowani współpracą z firmą RuckZuck powinni posiadać doświadczenie w handlu artykułami wyposażenia wnętrz oraz zapewnić dobrą lokalizację do prowadzenia biznesu. Do zadań franczyzobiorcy należy m.in. zorganizowania niezbędnego wyposażenia sklepu (kasa fiskalna, komputer, drukarka), zapewnienie usługi transportu do klienta oraz znalezienie ekipy montażystów. RuckZuck gwarantuje partnerom wsparcie marketingowe, pomoc w przystosowaniu budynku do standardów sieci i pakiet startowy, w ramach którego znajdują się m.in.: odzież firmowa dla pracowników, ulotki, wizytówki oraz elementy ekspozycji.

(dw)

Udostępnij artykuł

Komentarze na forum

0