Lulu Couture w stolicy country

Letnią kolekcję Lulu Couture zaprezentowała Olga Bończyk i Marta Karpuk w flagowym butiku w Mrągowie.
Czwartek
19.04.2012
Nowa marka odzieżowa zadebiutowała w Mrągowie, gdzie powstał jej flagowy butik i od razu rozpoczęła poszukiwania franczyzobiorców.
 

Właścicielem nowej marki odzieżowej Lulu Couture jest firma Trend działająca w branży odzieżowej od 1997 roku. Koncept zadebiutował na początku kwietnia w Mrągowie, gdzie powstał pierwszy butik. Kreacje Lulu Couture są także dystrybuowane poprzez dwa sklepy internetowe do klientów z Polski, jak i z zagranicy.

- Celem firmy na najbliższy rok jest stworzenie sieci franczyzowej. Planujemy otworzenie co najmniej 50 nowych sklepów – mówi Hubert Łusiak, przedstawiciel Lulu Couture na Polskę. - Pierwsze z nich powstaną w Warszawie, Olsztynie, Kętrzynie, Giżycku, Gdańsku oraz innych większych miastach.

Otwarcie salonu Lulu Couture to koszt ok. 70 tys. zł. Istnieje również możliwość poszerzenia oferty działającego już butiku i prowadzenia go na zasadzie multibrandu. W ramach pakietu franczyzowego firma oferuje pomoc przy wyborze lokalizacji sklepu oraz wsparcie w zakresie jego aranżacji. Zgodnie z umową, towar jak i wyposażenie sklepu jest własnością franczyzobiorcy.

- Postanowiliśmy rozwijać naszą firmę poprzez franczyzę, ponieważ jest to naszym zdaniem najlepszy sposób na ujednolicenie marki i sprzedaży – dodaje Hubert Łusiak.

(boa)


Bolesław Adamiec, dziennikarz
Bolesław Adamiec
dziennikarz
/1/
ZOBACZ WIĘCEJ

NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Jaki biznes się opłaci w 2018? /01.12.2017

Sprawdziliśmy, w jaki biznes warto zainwestować w nadchodzącym roku. Tłumaczymy, jak otworzyć i z sukcesem prowadzić spaghetterię, sklep z bielizną, pączkarnię, agencję Mikołajów, park trampolin oraz firmę sprzedającą kosze prezentowe. Opisujemy też sprawdzone franczyzy z branży usługowej. Radzimy, jak przeprowadzić remanent w firmie.

Franczyza - czym to się je? /27.10.2008

Franczyza to sposób na własny biznes pod znanym logo. Korzystają z niej największe światowe marki, warto więc wiedzieć czym jest biznes na licencji franczyzowej.

Kto może mieć McDonalda? /29.08.2015

Własny McDonald to nieosiągalny cel dla niejednego biznesowego marzyciela. Kto więc może mieć swojego McDonalda? Aneta Czaplicka ma pięć restauracji pod tym szyldem.

Jak odnieść sukces we franczyzie? /01.06.2018

Planujesz inwestycję w biznes franczyzowy? Podpowiadamy czym się kierować, żeby wybrać właściwą franczyzę dla siebie i odnieść sukces w biznesie. Analizujemy czy bardziej opłaca się otworzyć firmę transportową, piwny ogródek, drukarnię internetową czy firmę produkującą pościel. Ponadto prezentujemy 15 sprawdzonych pomysłów na sklep odzieżowy znanej marki. Zdradzamy 10 najczęstszych błędów franczyzobiorców. Radzimy, jakie triki marketingowe opłaca się zastosować, żeby sprzedać więcej. Zbigniew Inglot opowiada nam jak z małej firmy rodzinnej zbudować koncern znany niemal na całym świecie.

Wypożyczalnia samochodów: zysk na czterech kółkach /08.06.2015

Uruchomienie wypożyczalni samochodów jest kosztowne. Jednak wydatek szybko się zwraca, bo za kierownicą pożyczonego auta najczęściej siadają turyści, którzy podczas urlopu nie oszczędzają.