19.04.2012

Lulu Couture w stolicy country

Nowa marka odzieżowa zadebiutowała w Mrągowie, gdzie powstał jej flagowy butik i od razu rozpoczęła poszukiwania franczyzobiorców.

Właścicielem nowej marki odzieżowej Lulu Couture jest firma Trend działająca w branży odzieżowej od 1997 roku. Koncept zadebiutował na początku kwietnia w Mrągowie, gdzie powstał pierwszy butik. Kreacje Lulu Couture są także dystrybuowane poprzez dwa sklepy internetowe do klientów z Polski, jak i z zagranicy.

- Celem firmy na najbliższy rok jest stworzenie sieci franczyzowej. Planujemy otworzenie co najmniej 50 nowych sklepów – mówi Hubert Łusiak, przedstawiciel Lulu Couture na Polskę. - Pierwsze z nich powstaną w Warszawie, Olsztynie, Kętrzynie, Giżycku, Gdańsku oraz innych większych miastach.

Twarze Lulu Couture.

Letnią kolekcję Lulu Couture zaprezentowała Olga Bończyk i Marta Karpuk w flagowym butiku w Mrągowie.

Otwarcie salonu Lulu Couture to koszt ok. 70 tys. zł. Istnieje również możliwość poszerzenia oferty działającego już butiku i prowadzenia go na zasadzie multibrandu. W ramach pakietu franczyzowego firma oferuje pomoc przy wyborze lokalizacji sklepu oraz wsparcie w zakresie jego aranżacji. Zgodnie z umową, towar jak i wyposażenie sklepu jest własnością franczyzobiorcy.

- Postanowiliśmy rozwijać naszą firmę poprzez franczyzę, ponieważ jest to naszym zdaniem najlepszy sposób na ujednolicenie marki i sprzedaży – dodaje Hubert Łusiak.

(boa)

Udostępnij artykuł

Komentarze na forum

1

Bolesław Adamiec

dziennikarz
Napisz do autora