23.04.2012

Profi-Lingua edukuje duże miasta

Nowe szkoły językowe będą powstawać w miastach liczących co najmniej 200 tys. mieszkańców.

Szkoły językowe Profi-Lingua działają w 20 największych polskich miastach. Marka obecna jest na rynku od 20 lat. Przez ten czas zdołała wypracować sobie pozycję na rynku dzięki czemu jest jedną z lepiej rozpoznawalnych sieci szkół językowych. Marka cieszy się dużym uznaniem zwłaszcza na Górnym Śląsku, gdzie ma swoją siedzibę. Od 2009 roku istnieje możliwość prowadzenia placówki na zasadzie franczyzy. Przez ten czas otwarto pięć szkół, w tym roku była to szkoła w Szczecinie.

Dzieci na lekcji w szkole językowej Profi-Lingua.

W szkołach językowych Profi-Lingua prowadzone są kursy zarówno dla dzieci, jak i dla dorosłych.

- Nasza oferta współpracy franczyzowej skierowana jest przede wszystkim do osób, które chcą otworzyć dużą szkołę językową w miastach liczących, co najmniej 200 tys. mieszkańców: Białymstoku, Częstochowie, Rzeszowie, Toruniu. Prowadzenie takiej szkoły gwarantuje wysokie zyski, ale wymaga też inwestycji – mówi Dariusz Dudzik, dyrektor Szkoły Języków Obcych Profi-Lingua. - Niemniej jednak doświadczenie ostatnich lat pokazuje, iż nasze szkoły w mniejszych miejscowościach także odnoszą sukcesy, czego dowodem są franczyzowe placówki w Siedlcach, Tarnowie, Chorzowie i Kielcach, odnawiające umowy franczyzowe na kolejne lata - dodaje Dudzik.

Każdy franczyzobiorca otrzymuje pełen dostęp do wypracowanego przez lata i sprawdzonego w praktyce know-how, jednocześnie przechodzi gruntowne szkolenie, w wybranym oddziale, przygotowujące go do zarządzania szkołą. Franczyzobiorcy traktowani są jak macierzyste oddziały szkoły i korzystają z tych samych przywilejów, co punkty własne.

Opłata za przystąpienie do sieci i prowadzenie szkoły Profi-Lingua ustalana jest indywidualnie z każdym franczyzobiorcą. Jej wysokość zależy od wielkości miasta, lokalizacji długości umowy.

(mak)