Wszystkie kasy hipermarketów Carrefour oraz supermarketów Carrefour Market zostały wyposażone w specjalne czytniki. Obsługują one będą najpopularniejsze w Polsce karty: Visa PayWave i MasterCard PayPass.
Niedziela
29.04.2012
Do końca roku Carrefour Express chce skupiać 400 sklepów franczyzowych.
 

Obecnie sieć Carrefour Express liczy 200 sklepów. Należą do nich placówki z charakterystycznym, zielonym logo o powierzchni 100–500 m2 oraz mniejsze sklepy działające pod pomarańczowym szyldem Carrefour Express w formacie convenience. Punkty działające w drugim koncepcie mają typowo miejski format oraz oferują usługi dodatkowe jak np. dostęp do internetu, ksero czy możliwość wysłania faksu.

- Zgodnie ze swoją strategią rozwoju, Carrefour systematycznie powiększa sieć swoich sklepów – mówi Francois Vincent, dyrektor franczyzy i projektów Carrefour Polska. - Także w tym roku, firma koncentruje się przede wszystkim na rozwoju franczyzy, która jest głównym filarem rozwoju sieci w Polsce. Mamy nadzieję, że na koniec 2012 roku sieć Carrefour będzie liczyła powyżej 400 sklepów franczyzowych.

Oprócz pozyskiwania franczyzobiorców sieć prowadzi także proces modernizacji funkcjonujących sklepów wielkopowierzchniowych. Ostatnio w nowej odsłonie zaprezentował się już drugi obiekt w CH Targówek. Nowa koncepcja zakłada przede wszystkim poprawioną organizację działów i bardziej czytelną komunikację cenową.

Carrefour chcąc zwiększyć swoją konkurencyjność jako jedna z pierwszych sieci umożliwiła klientom płatność kartą zbliżeniową. Wszystkie kasy hipermarketów Carrefour oraz supermarketów Carrefour Market zostały wyposażone w specjalne czytniki. Obsługują one będą najpopularniejsze w Polsce karty: Visa PayWave i MasterCard PayPass. Technologia nie wymaga podawania kodu PIN przy płatnościach do 50 zł. Do tej pory udogodnienie wprowadziły m.in. Auchan i Żabka.

(boa)


Bolesław Adamiec, dziennikarz
Bolesław Adamiec
dziennikarz