Rynek biżuterii latem jest teoretycznie najlepszym okresem sprzedaży - z uwagi na pogodę, nadchodzące wakacje, zmianę ubioru i dobór nowych akcesoriów. Z drugiej jednak strony otwarcie sklepu pod koniec roku, pozwoli również na zebranie śmietanki sprzedażowej z okresu przedświątecznego.
Wtorek
15.05.2012
Pierwszym partnerem Diva, sieci sklepów z biżuterią, został przedsiębiorca, który prowadzi już dwa inne biznesy.
 

Międzynarodowa firma jubilerska, w której ofercie znajduje się biżuteria modowa dla kobiet w wieku 15-35 lat uruchomiła w Polsce swój pierwszy sklep franczyzowy. Do tej pory pod logo Diva działały w naszym kraju 24 punkty własne, a na całym świecie ponad 4 tysiące.
- Czas potrzebny na otwarcie sklepu franczyzowego to około 30 dni od momentu podpisania umowy franczyzowej, przy założeniu, że inwestor dysponuje już lokalem. Z naszego doświadczenia wynika, że wyremontowanie, wyposażenie i zatowarowanie zgodnie ze standardami sieci jest jak najbardziej realne w okresie jednego miesiąca – mówi Igor Bolshakov, dyrektor ds. franczyzy i koncesji.

Pierwszy sklep franczyzowy marki powstał w katowickiej galerii handlowej Silesia. Franczyzobiorca Tomasz Gębala już wcześniej miał doświadczenie w biznesie, które tym razem postanowił wykorzystać w branży jubilerskiej.

- Od 2006 roku prowadzę sklep z telefonami komórkowymi i akcesoriami gsm. W 2008 roku rozpocząłem współpracę franczyzową z kosmetyczną firmą Inglot, której punkt prowadzę w centrum handlowym Echo w Tarnowie. Natomiast w kwietniu tego roku zostałem franczyzobiorcą Diva. To zasługa mojej żony, która poleciła mi firmę – opowiada Tomasz Gębala.

Diva preferuje lokale położone w największych galeriach handlowych. Sklep powinien liczyć 15–35 m2 oraz znajdować się blisko wejścia do galerii. Inwestycja w otwarcie nowego salonu waha się od 70 do 150 tys. zł. Na jego zatowarowanie trzeba przeznaczyć dodatkowo 30–100 tys. zł. Sieć nie pobiera opłat licencyjnych.

(dw)


POPULARNE NA FORUM

Paznokcie w natarciu

Bardzo lubię jak kobieta ma zadbane dłonie i stopy. A dodatkowe ozdoby na paznokcie też wyglądają...

21 wypowiedzi
ostatnia 24.05.2018
Powiedziała YES

YES to bardzo duża inwestycja. Trzeba to dobrze rozważyć. _______________________ pracemagisterskieprawo.net.pl

9 wypowiedzi
ostatnia 23.05.2018
Pan od kosmetyków

Jak wchodzić do galerii handlowych, to najlepiej na wyspę. To daje największą szansę na sukces! ______________ pracemagisterskiesocjologia.waw.pl/

10 wypowiedzi
ostatnia 23.05.2018
Sposoby na zwiększenie sprzedaży?

Jak dla mnie te upominki są nieskuteczne. Dobry produkt obroni się sam _________ http://pracemagisterskiesocjologia.waw.pl

40 wypowiedzi
ostatnia 23.05.2018
Sposoby na zwiększenie sprzedaży?

Spróbuj zaistnieć w sieci aby można było Cię i Twoje usługi znaleźć w internecie właśnie. Załóż konto np. na platformach sprzedażowych jak ta:...

40 wypowiedzi
ostatnia 22.05.2018
Polacy lubią prezenty

A ja lubię prezenty nietypowe. Ostatnio kupiłam dla męża voucher na flyboard z Prezentokracja.pl. Zdziwienie, a potem ekscytacja sięgnęły zenitu :))...

15 wypowiedzi
ostatnia 17.05.2018
Powiedziała YES

Yes ma bardzo ładne produkty. co jakiś czas mają fajne promocje, wiec warto skorzystać. Ostatnio kupiłam sobie elegancki wisiorek: ...

9 wypowiedzi
ostatnia 17.05.2018
Paznokcie w natarciu

Barteezz19 najlepszy jest manicure hybrydowy. Ja regularnie robię go sobie co 2-3 tygodnie i muszę przyznać, że jest to bardzo wygodne rozwiązanie.

21 wypowiedzi
ostatnia 16.05.2018